حسین کعبی: برای خداحافظی با علی کریمی مشورت کردم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ۹:۳۰
    کد خبر :444769

حسین کعبی،‌ کاپیتان پیشین تیم فوتبال سپیدرود پس از خداحافظی از دنیای بازیگری گفت: برای اتخاذ این تصمیم با علی کریمی مشورت کردم.

حسین کعبی درباره خداحافظی‌اش از دنیای بازیگری و اضافه شدن به کادرفنی تیم سپیدرود گفت: این تصمیمی بود که خودم گرفتم و به نظرم زمان خوبی برای خداحافظی بود. دوست داشتم وارد عرصه مربیگری شوم. در هر صورت من یک روز به فوتبال آمدم و یک روز هم باید آن را کنار می‌گذاشتم. خدا را شکر بعد از دو سال که از فوتبال دور بودم،‌ سپیدرود من را احیا کرد و الان هم در این تیم محبوب و پر هوادار از دنیای بازیگری خداحافظی می‌کنم.

وی افزود: مشورت خوبی با علی کریمی انجام دادم،‌ او مربی و هم‌بازی من بوده و خیر و صلاح من را می‌خواهد. از الان به بعد هم به عنوان هم‌کار کنار هم خواهیم بود. آرزوی من بود کنار علی کریمی کار کنم و خدا را شکر فوتبالم را با عزت شروع کردم و با عزت هم به پایان رساندم.

به گزارش تسنیم ،کاپیتان پیشین تیم فوتبال سپیدرود در پاسخ به این پرسش که «چرا تا انتهای فصل به دوران بازیگری خود ادامه نداده است؟» عنوان کرد: دوست داشتم در این مقطع یک جوان به تیم بیاید و کمک کند.همانطور هم که گفتم می‌خواستم کنار علی کریمی کار کنم. سپیدرود کادرفنی فوق‌العاده خوبی دارد و الان فرصت خوبی است تا من از آن‌ها چیز‌های زیادی یاد بگیرم. همچنین می‌خواستم منافع تیم هم با تصمیم من حفظ شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید