مجید خدایی: جامعه کشتی با هم متحد نباشند دوباره غریبه‌ها فرصت ورود به کشتی را پیدا می‌کنند

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ۹:۱۵
    کد خبر :444732

مجید خدایی، سخنگوی سابق شورای فنی کشتی آزاد گفت: ساعت و روزهای موثری را در مسیر المپیک در حال از دست دادن هستیم، درحالیکه خیلی از کشورها و رقبای ما روزشمار برای المپیک گذاشته‌اند.

مجید خدایی با اشاره به وضعیت این روزهای فدراسیون کشتی اظهار داشت: امیدوار هستم که هر چه زودتر زمان ثبت‌نام از کاندیداها و در پی آن برگزاری مجمع انتخاباتی مشخص شود. باید رئیس جدید بیاید تا مشخص شود که چه دیدگاهی بر کشتی حاکم خواهد شد و کارها طبق آن پیش برود. قطعا با حضور رئیس جدید، تصمیمات جدیدی هم اتخاذ خواهد شد.

به گزارش تسنیم ،وی در مورد اینکه گفته می‌شود چند تن از قهرمانان سابق جهان و المپیک قصد ورود به انتخابات را دارند، تصریح کرد: به نظر من جامعه کشتی باید در این خصوص به اجماع برسند تا باز هم یکی از خانواده گوش‌شکسته‌ها مسئولیت را برعهده بگیرد. جامعه کشتی باید در این خصوص متحد شوند و اجازه ندهند پای غریبه‌ها بار دیگر به فدراسیون باز شود چون این موضوع تبعاتی منفی برای کشتی خواهد داشت. خوب است که جامعه کشتی در این خصوص روی یک نفر اجماع کنند و او را مورد حمایت خود قرار دهند، ما تنها در صورتی می‌توانیم به کشتی کشور خدمت کنیم که همه همدل و یکرنگ و متحد باشیم. اگر با هم متحد نباشیم غریبه‌ها فرصت ورود به کشتی را پیدا خواهند کرد.

دارنده مدال برنز سال 2002 کشتی آزاد جهان در پایان تاکید کرد: امیدوارم زمان برگزاری مجمع زودتر مشخص شود، این به نفع کشتی خواهد بود. داریم ساعت و روزهای موثری را در مسیر المپیک از دست می‌دهیم، درحالیکه خیلی از کشورها و رقبای ما روزشمار المپیک گذاشته‌اند. هر روز را که از دست بدهیم و تکلیف فدراسیون مشخص نشود از این قافله عقب می‌مانیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید