قیمت میوه‌های شب یلدا اعلام شد

    کد خبر :444683

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی نرخ میوه‌های شب یلدا را اعلام کرد. وی از مردم خواست هرگونه گران‌فروشی را به این اتحادیه گزارش کنند تا با آن برخورد شود.

بازار شب یلدا یکی از اصلی‌ترین بازارهای فصلی در سال به شمار می‌رود که بالا رفتن میزان تقاضا و داغ بودن این بازار راه را برای برخی سودجویان هم فراهم می‌کند تا محصولات‌شان را به هر قیمتی که می‌خواهند، به مردم عرضه کنند.

در این زمینه اسدالله کارگر – رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: قیمت‌ میوه ویژه شب یلدا مشخص شده و از مردم می‌خواهیم تا اگر در میوه‌فروشی شاهد گران‌فروشی یا تخلف دیگری بودند با شماره تلفن ۰۲۱۵۵۶۶۲۳۸۰ این اتحادیه که شماره رسیدگی به شکایات مردمی است، تماس بگیرند تا در سریع‌ترین زمان به این موارد رسیدگی کنیم.

وی افزود: قیمت عمده‌فروشی انواع میوه و تره‌بار یکشنبه هفته جاری کشف شده و مردم میوه‌های مورد نیازشان را برای شب یلدا می‌توانند با این نرخ به اضافه ۱۵ تا حداکثر ۳۵ درصد سود منطقی خرده‌فروشی، تامین کنند و هیچ واحد صنفی فروشنده میوه حق ندارد میوه را گران‌تر از این نرخ‌ها به مردم بفروشد.

کارگر ادامه داد: برای تسهیل بازار میوه و تره‌بار، قیمت‌های کشف شده دارای انواع کف، میانگین و سقف است تا براساس کیفیت، نرخ‌گذاری انجام شود و مردم هم باید بر همین اساس میوه‌های خوب یا دارای کیفیت پایین را از یکدیگر تشخیص داده و مواظب باشند تا برخی سودجویان در این بازار که اتفاقا مجوز رسمی هم از اتحادیه ندارند، هر میوه‌ای را به آن‌ها قالب نکنند.

جدول زیر شامل میوه‌های ویژه شب یلدا و محصولاتی است که بیشترین تقاضا را در بازار دارند که قیمت کف و سقف عمده‌فروشی و خرده‌فروشی آن به صورت جداگانه محاسبه شده است.

قیمت میوه‌های شب یلدا اعلام شد

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید