بسته حمایتی تنها به 14 درصد متقاضیان در یزد می‌رسد

    کد خبر :444480

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد گفت: تمام افراد زیرپوشش کمیته امداد بسته حمایتی از گروه‌های کم‌درآمد دولت را دریافت کردند.

محسن علیزاده در جلسه کمیته حمایت غذایی از گروه‌های کم‌درآمد استان با بیان این که همه مددجویان استان یزد بسته حمایتی را دریافت کردند، اظهار کرد: سهمیه در موضوع دریافت حقوق زیر 700 هزار تومان، 6800 نفر بود ولی 20 هزار نفر شناسایی شدند که توانایی پرداخت به 12 هزار نفر وجود دارد.

وی درباره وضعیت افراد با درآمد زیر سه میلیون تومان افزود: در این خصوص در یک مرحله 86 هزار نفر در استان ثبت‌نام کردند ولی قرار شد با بررسی‌های جامع‌تر ، راهکار لازم در این خصوص ارائه شود.

مدیرکل کمیته امداد یزد در ادامه با اشاره به افزایش کمک‌های مورد این مجموعه در چند ماه اخیر گفت: در این مدت ریاست کمیته امداد کشور و معاونش نیز 45 میلیارد ریال به استان کمک کردند .

به گزارش ایسنا، علیزاده ادامه داد: در هشت ماهه امسال و باوجود فضای فعلی اقتصادی، کمک‌های مردمی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 38 درصد افزایش داشت. این کمک‌ها در کنار افزایش کمک‌های مقام معظم رهبری و بخش اقتصادی کمیته امداد، موجب شد تا در یاری‌رسانی به اقشار کم‌درآمد گام‌های قابل‌توجهی برداشته شود .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید