پیش تولید سریال «حضرت موسی (ع)» آغاز شد/ نهایی شدن نگارش ۴۴ قسمت

    کد خبر :443693

پیش تولید سریال الف وی‍ژه «حضرت موسی (ع)» به کارگردانی جمال شورجه رسماً آغاز شد.

به گزارش بازتاب به نقل از سیمافیلم، پیش تولید سریال الف ویژه «حضرت موسی (ع)» در نشست رییس سازمان صدا و سیما با معاون سیما، رییس مرکز سیما فیلم و تهیه کننده و کارگردان این سریال رسماً آغاز شد.

در این جلسه که در محل حوزه ریاست سازمان صدا و سیما برگزار شد، علی عسکری رییس سازمان صدا و سیما با تاکید بر اینکه سریال «حضرت موسی (ع)» یکی از جذابترین و تاثیرگذارترین مجموعه های نمایشی تلویزیون خواهد بود، گفت: این سریال منشاء تولید و هدایت دیگر سریال های تلویزیونی به لحاظ طراز و محتوا خواهد بود و ظرفیت های عظیمی را از جهات مختلف به نمایش خواهد گذاشت.

در این جلسه که مرتضی میرباقری معاون سیما، حسین کرمی رییس مرکز سیما فیلم، سیداحمد میرعلایی تهیه کننده و جمال شورجه کارگردان سریال «حضرت موسی (ع)» نیز حضور داشتند، قرارداد تولید این سریال الف ویژه به امضا رسید و همچنین گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در مرحله صفر پروژه و برآورد تولید به رییس سازمان صدا و سیما ارایه شد.

در این گزارش به نهایی شدن نگارش ۴۴ قسمت از این سریال ۵۲ قسمتی اشاره شد که توسط حجت الاسلام سعید بهمن پور با ساختاری جذاب و قوی نوشته شده است همچنین تیم تولید گزارشی از بازبینی لوکیشن های تاریخی ارایه کردند و طرح توسعه شهرک سینمایی دفاع مقدس (لوکیشن سریال حضرت یوسف (ع)) برای بازسازی بخش هایی از مصر باستان توضیح داده شد.

به این ترتیب بعد از سال ها تولید سریال های الف ویژه تاریخی در تلویزیون از سرگرفته شد و به فاصله ۲۰ روز دومین پروژه عظیم تاریخی تلویزیون ایران کلید خورد.

پیش از این در سوم آذر قرارداد سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری امضا و این سریال نیز وارد فاز پیش تولید شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید