مداح حمله کننده به برجام و روحانی کیست

    کد خبر :44364

خواندن اشعار سیاسی جنجالی میثم مطیعی مداح قبل از نماز عید فطر علیه رئیس جمهور و برجام باعث شد این مداح در کانون نقدها و طنز های شبکه های اجتماعی قرار گیرد.برخلاف آنچه برخی رسانه ها گفته اند او شاعر نیست و متن ها و اشعار تند سیاسی او را افراد دیگری می نویسند که در این گزارش نامشان ذکر شده است. نکته جالب اینجا است که او در پایان همه اشعار تند و نیش دار خود تاکید می کند که کار او نقد است امروز هم مدعی شد که شعرش بیان «انتقادات منصفانه!»بود.

میثم مطیعی پای ثابت برنامه تبلیغاتی ابراهیم رئیسی بود و در صف اول افرادی بود که در مجالس مختلف علیه روحانی و اصلاح طلبان به خواندن اشعار و مطالب تخریبی می پرداخت.

او روز قدس سال گذشته نیز متن تند و بر از اهانت علیه ظریف و روحانی قرائت کرد و مذاکره کنندگان را به خیانت متهم کرد خبرگزاری فارس و رسانه های اصولگرا نیز با عنوان اشعار حماسی آن را در تیراژ بالا تکثیر کردند.

او از فارغ التحصیلان امام صادق است و به این اعتبار یکی از مریدان سعید جلیلی محسوب می شود.از طرفی با سران پایداری نشست و برخاست دارد پای منبری علیرضا پناهیان را می خواند و تصاویری از اظهار ارادت و دست بوسی او علم الهدی منتشر شده است.

سعید حدادیان دیگر مداح و فعال سیاسی در یکی از سخنرانی هایش میثم مطیعی را مخاطب قرار داده و می گوید:مطیعی فقط برای امام صادق(ع) نیست. مثلا هیئت رزمندگان او را دعوت می‌کند، متجاوز از 600 هیئت رزمندگان در کشور داریم بالاخره باید به هیئت‌داران کمک کرد.

میثم مطیعی که درتریبون امروز نماز عید فطر خبر ساز شد پیش از #انتخابات چندین مجلس علیه اصلاح طلبان به شعر خوانی پرداخته بود او حتی از لبنانی‌ها خواسته بود برای انتخاب رییس‌جمهوری حامی خط مقاومت درایران دعا کنند.

با این حال او شاعر نیست و متن هایش را کسان دیگری می نویسند. عمدتاً اشعار او را شاعران سیاسی جناح اصولگرا مثل علی محمد مودت ، محمد مهدی سیار تهیه می کنند.

تریبون های تبلیغی اصولگرایان برای او القاب و عناوین زیادی مطرح می کنند از مداح مدافع حرم تا خواننده اشعار حماسی.

منبع:پایگاه خبری تیک

6
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. مهدی گفت:
    موافقم ۵
    مخالفم ۸

    درد و بلاش بخوره تو سر شما کدوم حرفش دروغ و توهین بود کدوم بیت شعرش گزافه گویی بود

  2. ناشناس گفت:
    موافقم ۷
    مخالفم ۴

    این صحبت اقای جوادی املی رو (احترام در رفتاروگفتار) به اقای روحانی هم بگید که تواین چهارسال گذشته از هیچ بی حرمتی نسبت به مخالفان کوتاهی نکردند،اگر کاری برای کسی بد باشه برای رییس جمهور مملکت به مراتب بدتره

  3. رضا گفت:
    موافقم ۵
    مخالفم ۱۰

    احسنت بر میثم

  4. علیرضا گفت:
    موافقم ۲
    مخالفم ۹

    مطیعی تقوا را قی کرده

    1. ش گفت:

      چقدر این ادبیات اشناست !!!!

  5. ابگار سمندریان گفت:
    موافقم ۷
    مخالفم ۱۰

    میثم مطیعی درد ملت رو گفت شاید نویسنده این متن جزو ملت نباشه یا ترسی از روز قضاوت نداشته باشه

دیدگاهتان را بنویسید