مهدی زبیدی: در نیم‌فصل دوم برای کسب سهمیه می‌جنگیم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ۱۵:۳۷
    کد خبر :443518

مهدی زبیدی درباره پیروزی تیمش برابر تراکتورسازی در آخرین هفته از نیم‌فصل اول مسابقات لیگ برتر گفت: بازی بسیار سختی بود و خوشبختانه سه امتیاز بسیار مهم و شیرین در تبریز گرفتیم. هدف ما کسب سه امتیاز بود، چون باید آخرین بازی را با گرفتن سه امتیاز به پایان می‌رساندیم. از زمانی هم که افشین قطبی هدایت فولاد را بر عهده گرفت خیلی خوب تمرین کردیم و شرایط تاکتیکی و فنی تیم تغییر کرد.

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه افزود: شکست دادن تراکتورسازی برابر 70 هزار تماشاگر واقعاً سخت بود و ما کار مهمی را انجام دادیم. تمام تلاش ما این بود که در تمرینات، نکات مورد نظر قطبی را به خوبی پیاده کنیم و در زمین مسابقه هم با تاکتیک قطبی تراکتورسازی را شکست دادیم. در این دو هفته هم شرایط روحی و روانی بازیکنان تغییر کرد و انگیزه زیادی داشتیم تا خودمان را ثابت کنیم.

به گزارش تسنیم ،وی در رابطه با آینده فولاد در نیم‌فصل دوم لیگ برتر عنوان کرد: در نیم‌فصل دوم بازی‌ها سخت می‌شود، ولی ما باید نتایج نیم‌فصل اول را جبران کنیم. تیم ما از لحاظ روحی تغییر کرده است و بازیکنان می‌خواهند که بهترین نتایج را در مسابقات بعدی بگیریم. ما تلاش می‌کنیم تا خودمان را به بالای جدول برسانیم. اگر خوب نتیجه بگیریم حتی می‌توانیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بجنگیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید