حضور مهدوی‌کیا و غیبت ملی‌پوشان در تمرین امروز پرسپولیس

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۲۲
    کد خبر :443342

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس با حضور کاپیتان پیشین سرخپوشان برگزار شد.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز تعطیلی از ساعت 11 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری شد.

* به خاطر ناهماهنگی مسئولان پرسپولیس، امروز خبرنگاران و عکاسان دقایقی پشت در ورزشگاه منتظر ماندند و با تأخیر وارد محل تمرین سرخپوشان شدند. این موضوع باعث دلخوری خبرنگاران شد.

* قبل از شروع تمرین بازیکنان به صورت دسته جمعی و همراه کادر فنی در زمین عکس یادگاری انداختند.

* بازیکنان ابتدا به مدت 30 دقیقه در سالن به بدنسازی پرداختند و سپس وارد زمین شدند و دو به دو به کار با توپ مشغول شدند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در ادامه به دو گروه تقسیم شدند و تمرین شوت و گلزنی را مرور کردند. پایان‌بخش تمرین هم فوتبال درون تیمی بود.

* تمرین امروز پرسپولیس بسیار شاداب و بانشاط بود و بازیکنان مدام با هم شوخی می‌کردند.

* حدود 50 تماشاگر در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشتند که بازیکنان و کادر فنی را با شعار «پرسپولیسِ باغیرت» تشویق کردند.

* علیرضا بیرانوند و احمد نوراللهی، دو بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس به دلیل حضور در اردوی تیم ملی و همچنین بشار رسن، ملی‌پوش عراقی سرخپوشان در تمرین امروز غایب بودند.

* حضور علی علیپور در تمرین امروز پرسپولیس نشان از این دارد که وی در فهرست نهایی کارلوس کی‌روش برای حضور در جام ملت‌های آسیا 2019 امارات قرار ندارد، چراکه نام او را در فهرست 35 نفره تیم ملی در هفته گذشته قرار داشت.

* مهدی شیری که به تازگی از تیم پیکان به تمرینات پرسپولیس اضافه شده است، امروز کنار هم‌تیمی‌های جدید خود به تمرین پرداخت.

* اسماعیل حلالی، سرمربی تیم امید پرسپولیس، در تمرین امروز سرخپوشان حضور داشت.

* تیم فوتبال پرسپولیس روز پنجشنبه در دیداری دوستانه به مصاف تیم پیشکسوتان این باشگاه خواهد رفت. علی پروین در تماس با کریم باقری برنامه برگزاری این دیدار را هماهنگ کرده است.

* مهدی مهدوی‌کیا امروز در محل تمرین پرسپولیس حاضر شد و با کادرفنی و بازیکنان این تیم دیدار کرد.

* در گفت‌وگوی بین برانکو و مهدوی‌کیا، سرمربی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت او پرسید که مهدوی‌کیا پاسخ داد: در حال حاضر در تیم آکادمی هامبورگ مشغول فعالیت هستم. به ایران آمده‌ام تا در کلاس‌های آموزشی شرکت کنم. قرار است 50 مربی داخلی در این کلاس‌ها شرکت کنند.

همچنین برانکو از مهدوی‌کیا درخواست کرد که در بازی دوستانه پیشکسوتان پرسپولیس و بازیکنان حال حاضر این تیم شرکت کند که مهدوی‌کیا هم موافقت خود را اعلام کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید