اگر شماره حساب سهام عدالت شما پس از تایید مسدود شد چه باید بکنید؟

    کد خبر :44301

ممکن است برای هر کسی پیش بیاید که به دلیلی حسابش مسدود شود. اگر این اتفاق برای شماره حساب شبا سهام عدالت شما رخ داد چه باید بکنید؟

سازمان خصوصی سازی اعلام کرد که در صورتی که شماره حساب شبا شما که در سایت سهام عدالت تایید شده به هر دلیلی مسدود شد، سود سهام عدالت شما محفوظ باقی می ماند.

بنابر این گزارش سایت سهام عدالت در آینده برای اصلاح شماره حساب های این چنینی باز خواهد شد و در حال حاضر امکان تغییر شماره حساب شبا وجود ندارد.

همچنین مشمولان سهام عدالت به هیچ عنوان نباید نگرانی از بابت این که با بسته شدن یا تغییر یافتن حساب بانکی و غیر معتبر شدن شماره شبا تایید شده قبلی شان در خصوص امکان وصول سود داشته باشند و بر این اساس باید مطمئن باشند حتی اگر شماره شبا تایید شده قبلی آنان به هر علت نامعتبر شده باشد، حق دریافت سود سهام عدالت برای این افراد ایجاد شده و در فرصت مناسب اجازه دسترسی به سامانه سهام عدالت برای تغییر شماره شبا بانکی و ثبت شماره شبا جدید به آنان داده خواهد شد.

البته راهکار بهتر این است که هر چه سریعتر برای رفع انسداد از شماره حساب خود اقدام کنید تا درگیر پروسه تغییر شماره حساب شبا هم نشوید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید