توضیح ایکاردی در مورد چرایی چیپ زدن ضربه پنالتی مقابل اودینزه

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۱۰
    کد خبر :442973

مائورو ایکاردی، مهاجم تیم فوتبال اینتر توضیحی در مورد ضربه پنالتی که به اودینزه زد، داد.

مائورو ایکاردی با گلی که در دقیقه 76 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند موجب پیروزی یک بر صفر شب گذشته (شنبه) اینتر مقابل میهمان خود، اودینزه در هفته شانزدهم سری A ایتالیا شد. او در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ما باید بعد از بازی سه‌شنبه شب مقابل پی‌اس‌وی آیندهوون که منجر به حذف‌مان از لیگ قهرمانان اروپا شد، سیگنالی می‌فرستادیم، اتفاقی که از آن ناامید شدیم، اما می‌دانستیم که هنور در رقابت‌های سری A می‌توانیم تیم‌های بالای جدول را بگیریم. به هر حال می‌توانیم با پیروزی در بازی‌های بعدی‌مان حذف از لیگ قهرمانان را به دست فراموشی بسپاریم و سال 2018 را به بهترین شکل ممکن به پایان ببریم.

به گزارش تسنیم ،کاپیتان اینتر همچنین در خصوص ضربه پنالتی که با ضربه‌ای چیپ وارد دروازه اودینزه کرد، اظهار داشت: من پنالتی را اینچنین زدم، چون لازم بود کمی اوضاع را تغییر دهم. من پیش از این به روش‌های مختلف ضربات پنالتی را زده بودم و در این بازی هم تصمیم گرفتم که زمان مناسبی برای پنالتی زدن به این روش است. در نهایت مهم گلزنی بود.

ایکاردی همچنین درباره توئیتی که وندا نارا، همسر و مدیربرنامه‌هایش بامداد روز شنبه منتشر و اشاره کرده بود که در حال مطالعه قرارداد جدید برای ایکادری است، خاطرنشان کرد: وندا با باشگاه در ارتباط است و من تنها به فکر انجام کار خودم در زمین هستم. آنها به من خواهند گفت که چه زمانی وقت امضای قرارداد جدید است و در این باره نگرانی ندارم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید