عرب نیوز گزارش داد؛

اسراییل: برخی از موشک‌های ایران در عراق فرود آمد/ سردار حاجی زاده: اسراییل قادر به تشخیص موشک دو مرحله‌ای نیست

    کد خبر :44295

پایگاه خبری عرب نیوز نوشت که ایرانی ها گزارش رسانه‌های غربی مبنی بر اینکه بعضی از موشک های شلیک شده اخیر علیه داعش، در خاک عراق فرود آمده را به سخره گرفتند.

به گزارش بازتاب، عرب نیوز به نقل از سردار حاجی زاده رئیس نیروی هوا فضای سپاه نوشت: این موشکها دو مرحله‌ای بود و ما پیش بینی کرده بودیم که موتور این موشک ها در عراق سقوط کند. سردار حاجی زاده با طعنه گفته؛ اسرائیلی ها قادر نیستند موشک دومرحله‌ای را تشخیص بدهند و احتمالا نمی‌دانند که بخشی از این موشک ها در میانه راه از بدنه جدا می‌شوند.

این پایگاه خبری در گزارشی نوشت که ایرانی ها گزارش رسانه های خارجی به ویژه رسانه های اسرائیلی درباره سقوط بعضی از موشک هایشان در خاک عراق را به سخره گرفتند.

پس از شلیک موفقیت آمیز شش موشک توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سمت داعش در دیرالزور، بعضی از رسانه های اسرائیلی به نقل از مقامات نظامی و اطلاعاتی خود مدعی شده بودند که همه موشک ها به مقصد نرسیده و بعضی از آنها در خاک عراق سقوط کرده است. سپس برای تایید این خبرشان شروع به انتشار و دست به دست کردن عکس هایی از چاله هایی در عراق کردند و مدعی شدند این آثار همان موشک هاست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید