ماسیمیلیانو آلگری: موقع پنالتی زدن رونالدو، پشتم را به او کردم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ۹:۲۹
    کد خبر :442849

سرمربی یوونتوس می‌گوید که از تماشای صحنه منجر به گل پیروزی بخش تیمش در دربی دلاموله خودداری کرده است.

یوونتوس با تک گل کریستیانورونالدو از روی نقطه پنالتی میزبانش تورینو را در بازی موسوم به دربی‌دلاموله در هفته شانزدهم سری A، شکست و به برد‌های متوالی‌اش ادامه داد.

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس در پایان درباره این پنالتی که ماریو مانژوکیچ آن را گرفت به شبکه DAZN گفت: من پنالتی را ندیدم چون پشتم را به کرده بودم. در واقع راستش را بخواهید من به ندرت پنالتی‌ها را تماشا می‌کنم. از همان اول معلوم بود که این بازی پرگل از آب درنمی‌آید. زمانی که ضرباهنگ و انسجام بازی تورینو افت کرد، ما کنترل بازی را به دست گرفتیم. این بازی برای ما بی‌نهایت سخت بود چون یک دربی بود، چون تورینو در یک مقطع بسیار خوب قرار دارد و چون ما تنها سه روز پیش در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده بودیم.

به گزارش تسنیم ،آلگری افزود: تیم به خوبی بازی را اداره کرد و بازیکنان‌مان هم روحیه از خودگذشتگی‌شان را برای تیم به نمایش گذاشتند و اتحاد داشتند. در نیمه اول، تورینو با پرس کردن ما مشکلاتی را به وجود آورد اما ما در آغاز نیمه دوم کنترل بازی را در اختیار گرفتیم و مهاجمانم هم کارشان را به خوبی انجام دادند. این برد نشانه‌ای مثبت از موفقیت‌آمیز بودن تلاش‌های ما در بازه زمانی طولانی مدت است چون معنایش این است که تیم از نظر فیزیکی در وضعیت خوبی قرار دارد. این نشانه‌ای مثبت است و به ما اجازه می‌دهد که یک گام روبه‌جلوی دیگر برداریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید