داعش کشتن طالبان را واجب اعلام کرد

    کد خبر :44234

گروه تروریستی داعش با انتشار بیانیه‌ای در وبسایت رسمی خود طالبان را منافق و اجیر کفار خوانده و قتل آنها را واجب و تصرف در مال آنها را نیز حلال اعلام کرد.

در ادامه درگیری و کشمکش بین داعش و گروه طالبان «ابوماجه ترمذی» از فرماندهان این گروه تروریستی طالبان را مزدور کفار و گروه منافقان خوانده است که با استفاده از پوشش «اهل‌سنت» بزرگترین خیانت را در حق اسلام می‌کنند.

ترمذی در بیانیه‌ای اظهار داشت جان، مال و ناموس طالبان و حامیان آنها برای اعضای داعش حلال هستند.

داعش با مزدور اعلام کردن طالبان، از اعضای این گروه خواست تا هرکجا که بتوانند طالبان را بکشند تا انتقام کشته شدگان این گروه را گرفته باشند.

داعش همچنین مدعی شده است که به زودی حملات گسترده‌ای را علیه طالبان انجام خواهد داد و مناطق تحت تسلط آنها را تصرف خواهد کرد.

این بیانیه در حالی منتشر می‌شود که آمریکا در افغانستان به حمایت از گروه تروریستی داعش متهم است و روسیه نیز به حمایت تسلیحاتی از طالبان متهم شده است.

اخیرا سخنگوی وزارت خارجه روسیه پس از انتشار گزارش‌هایی درمورد حمایت بالگردها از گروه تروریستی داعش در افغانستان، از مقامات افغان و فرماندهان آمریکایی در این کشور خواستار ارائه توضیحات شد.

با وجود هشدارهای مکرر برخی از سیاستمداران افغان به نظر می‌رسد که افغانستان بار دیگر میدان رقابت بین آمریکا و رسیه قرار خواهد گرفت.

از سوی هم «آندره نویکوف» رئیس مرکز مبارزه با تروریسم کشورهای مستقل مشترک‌المنافع اعلام کرده است که که تروریست‌های داعش به دنبال تغییر تمرکز خود از سوریه و عراق بر روی افغانستان و کشورهای منطقه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید