مسابقات تکواندو گرنداِسلم،سجاد مردانی فینالیست شد

  • ورزشی
  • شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۵۳
    کد خبر :442327

نماینده تکواندو ایران با برتری در دیدار نیمه‌نهایی مسابقات تکواندو گرند اسلم چین به دیدار نهایی صعود کرد.

چهارمین روز از دوره مسابقات گرنداِسلم تکواندو از صبح امروز شنبه 24 آذرماه با برگزاری رقابت‌های مرحله نیمه‌نهای چهار وزن المپیکی مردان و زنان برگزار شد.

در مرحله نیمه‌نهایی وزن چهارم المپیک، سجاد مردانی به مصاف «ژائو جیانگ سون” از چین رفت و با ارائه نمایشی بسیار خوب با نتیجه 2 بر صفر(راند یک: 6 بر یک به نفع مردانی و راند دو: 14 بر 9 به نفع مردانی) به برتری دست یافت تا حضور خود را در دیدار نهایی قطعی کند.

مردانی در این رقابت‌ها در نخستین گام «استفن لامبدین» آمریکایی را شکست داده بود. او در مرحله یک چهارم نیز با «گیل یانگ بیوئن» از کره جنوبی دیدار کرد که با نتیجه 2 بر صفر (راند یک: 7 بر یک/ سجاد – راند دو: 6 بر 4/ سجاد – راند سه: با توجه به اینکه در دو راند نخست نتیجه به نفع نماینده ایران بود، این دیدار انجام نشد) با پیروزی از شیاپ‌چانگ خارج شده بود.

فردا(یکشنبه) و در روز پایانی مسابقات سجاد مردانی در دیدار نهایی به مصاف «کیو دون این» تکواندوکار پرافتخار کره‌ای دیدار خواهد کرد.

هدایت تکواندوکاران اعزامی برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی است.

به گزارش تسنیم ،به قهرمان این رقابت‌ها 70 هزار دلار (49 هزار دلار برای بازیکن و 21 هزار برای مربی)، نایب قهرمان 20 هزار دلار (14 هزار برای بازیکن و 6 هزار برای مربی) و نفر سوم 5 هزار دلار (3500 دلار برای بازیکن و 1500 دلار مربی) پاداش تعلق می‌گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید