مه گرفتگی در برخی محورهای مواصلاتی

    کد خبر :442170

رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا از مه گرفتگی در برخی محورهای مواصلاتی خبر داد و به رانندگان توصیه کرد تا قبل از آغاز سفر از سلامت خودرو خود اطمینان حاصل کنند.
سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پدیده‌های جوی حاکم بر محورهای مواصلاتی اظهار کرد:‌ در حال حاضر شاهد مه گرفتگی در اکثر محورهای استان خوزستان، محورهای کرمانشاه-اسلام‌آباد و حمیل-سیمره در استان کرمانشاه، محور بجنور-آشخانه در استان خراسان شمالی هستیم و در همین راستا به رانندگان تاکید می‌شود قبل از آغاز سفر از سلامت خودرو اطمینان حاصل کنیم و تجهیزات زمستانی نیز به همراه داشته باشیم.

وی در ادامه از مسدود بودن ۱۱محور خبر داد و گفت: محور اولنگ –شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور دیزین-شمشک در استان های تهران و البرز، محور املش-اتاق ور محدوده پل کیازنی در استان گیلان، محور پونل-خلخال در استان گیلان، محورهمدان-تویسرکان در استان همدان، محور سی سخت -پادنا در استان کهگیلویه و بویر احمد، محور فرعی سرو آباد-پاوه در استان کردستان، محور تنکابن فرعی توکله در استان مازندران، محور چمستان فرعی در کاپی در استان مازندران،‌ محور امیدیه دیلم در استان خوزستان، محور ایلام-مهران در استان ایلام همچنان از چند روز پیش تا کنون مسدود هستند.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی ورودی‌های شهر تهران گفت: هم اکنون ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین از پایانه شهید کلانتری تا پل فدریس و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج از پل فردیس تا گرمدره نیمه سنگین است. سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید