محکومیت باشگاه یونانی به‌خاطر گرانفروشی بلیت به هواداران بایرن‌مونیخ

  • ورزشی
  • شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ۹:۲۵
    کد خبر :441821

باشگاه آاِک یونان محکوم به بازگرداندن مابه‌التفاوت قیمت بلیت‌های بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به هواداران تیم بایرن‌مونیخ آلمان شد.

کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) باشگاه آاِک یونان را به بازگرداندن تفاوت قیمت بلیت‌های بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر تیم بایرن‌مونیخ محکوم کرد. این بازی روز 23 ماه اکتبر سال جاری میلادی به‌میزبانی تیم آاِک یونان برگزار شد که با پیروزی 2 بر صفر تیم بایرن‌مونیخ پایان یافت.

بر اساس این گزارش، باشگاه آاِک یونان باید مبلغ 32 هزار و 880 یورو به باشگاه بایرن‌مونیخ با احتساب 10 یورو برای کدام از 3288 هوادار این تیم آلمانی که برای تماشای این بازی به یونان رفته بودند پرداخت کند. هواداران بایرن‌مونیخ بلیت‌های این بازی را 10 یورو گران‌تر از هواداران یونانی خریداری کرده بودند. یوفا همچنین به باشگاه یونانی بابت این گرانفروشی هشدار جدی داد.

همچنین باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه از سوی کمیته انضباطی یوفا به‌خاطر استفاده هوادارانش از مواد آتش‌زا در بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم لیورپول انگلیس 5 هزار یورو جریمه نقدی شد. این بازی روز 23 نوامبر در فرانسه برگزار شد و با پیروزی 2 بر یک پاری‌سن‌ژرمن پایان یافت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید