ضرورت افزایش تولید محصولات ارگانیک

    کد خبر :441658

مدیرعامل شرکت شهر سالم در بازدید از «یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران» با اشاره به تاثیر تغذیه سالم بر سلامت شهروندان گفت: باید با افزایش تولید، قیمت محصولات ارگانیک کاهش یابد تا مصرف آن برای عموم شهروندان امکان پذیر شود.

حمید چوبینه با تاکید بر نتایج مثبت جشنواره ارگانیک بر تولید محصول ارگانیک و اصلاح فرهنگ تغذیه گفت: آنچه که سلامت شهروندان را در حوزه تغذیه تامین می‌کند، استمرار مصرف محصولات سالم و ارگانیک است. جشنواره ارگانیک باید آغازگر این فرآیند باشد و در ادامه با ایجاد فروشگاه‌های دائمی محصولات ارگانیک، دسترسی شهروندان به این محصولات فراهم شود.

وی از جشنواره ارگانیک به عنوان بسترساز تغییرات پایدار در حوزه سلامت نام برد و گفت: جشنواره ارگانیک فرصتی است که هم شهروندان به فواید محصولات ارگانیک آشنا شوند و هم تولیدکنندگان، بازار مصرف تولیدات خود را شناسایی کنند.

به گزارش ایسنا مدیرعامل شرکت شهر سالم در پایان، با تاکید بر دستاوردهای جشنواره ارگانیک و تاثیر ایده‌ها و طرح‌های سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار پیشبرد این جشنواره، خاطرنشان کرد: با حضور مدیریت جدید در سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، به نظر می‌رسد این سازمان دور تازه‌ای از رشد و تحول را تجربه کند.

به گزارش شهرنوشت، «یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران» با عنوان «یلدای ارگانیک» از ۲۲ آذر ماه تا ۳۰ آذر ماه (شب یلدا) در بوستان گفت‌وگو آماده پذیرایی از شهروندان می‌باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید