شهنازی: اگر مقابل دورنا می‌باختیم، فاجعه بود

  • ورزشی
  • جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۱۷
    کد خبر :441333

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: پیروزی مقابل دورنا برای ما اهمیت زیادی داشت و اگر می‌باختیم، فاجعه بود.

ناصر شهنازی در مورد پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل دورنای ارومیه در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بازی تماشاگرپسند اما بسیار سختی برای ما بود. حریف ما در این بازی به خوبی جنگید و تلاش کرد.

شهنازی ادامه داد: تیم ما در 2 ست اول اصلاً خوب نبود و این موضوع نشان می‌دهد که هنوز بزرگ نشده‌ایم و باید بیشتر کار کنیم. از طرفی ما به بازیکن نیاز داریم. در حال حاضر هر چقدر هم که کار و تلاش کنیم به تغییر و نتیجه‌ای که می‌خواهیم، نمی‌رسیم چون تیم باید تقویت شود. از طرفی تیم دورنا هم هنوز برای پیروز شدن مشکل دارد و ما با علم به این قضیه می دانستیم که ممکن است برنده شویم. ما با جابجایی و بازی بهتر، برنده شدیم.

سرمربی شهرداری ارومیه گفت: امسال همه تیم‌ها خوب بسته شده‌اند و توزیع بازیکنان بین تیم‌های مختلف به خوبی صورت گرفته است. پیروزی مقابل دورنا برای ما اهمیت زیادی داشت و اگر می‌باختیم، فاجعه بود. نتیجه این بازی تاثیر زیادی روی تیم ما داشت. با تمام احترامی که برای دورنا قائل هستم، باختن مقابل این تیم برای ما سخت بود.

مربی پیشین تیم ملی در پایان گفت: ما صد درصد نیاز به بازیکن داریم ولی حق انتخابی برای ما وجود ندارد، چون باید منتظر باشیم و ببینیم چه بازیکنانی از تیم‌های مختلف به دلایل مختلف جدا می‌شوند و این شرایط سختی است.

شهرداری ارومیه با 2 پیروزی، 9 شکست و 11 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول لیگ قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید