حضور ترامپ در جلسه بررسی پرداخت حق السکوت به دو زن

    کد خبر :441208

سی.ان.ان به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد، دادستان های فدرال بر این باورند، دونالد ترامپ اوت ۲۰۱۵ در جلسه ای حضور داشت که تاثیری اساسی در نقض قوانین مربوط به تامین مالی ستاد انتخاباتی وی و پرداخت حق السکوت به دو زن داشته است.

طبق اسنادی که به دادگاه ارائه شده است ترامپ و وکیلش «مایکل کوهن» به همراه «دیوید پکر» رئیس یک شرکت رسانه ای در آن جلسه حضور داشتند.

افراد حاضر در آن جلسه در خصوص راه های جلوگیری از تاثیرات خبرهای مخرب بر ترامپ صحبت کردند. طرح های آنها مصداق پرداخت های غیرقانونی و خلاف قوانین مربوط به تامین مالی انتخاباتی است.

دادستان های فدرال در منهتن نیویورک تابستان گذشته هنگامی که کوهن را به نقض قوانین مالی انتخاباتی متهم کردند، از حضور ترامپ در جلسه اوت 2015 سخن به میان آورده بودند. کوهن به پرداخت حق السکوت به دو بازیگر فیلم های غیراخلاقی متهم شده که ترامپ با آنها رابطه نامشروع داشته است.

پکر رئیس شرکت American Media و ناشر مجله National Enquirer در آن جلسه پیشنهاد کمک داده و گفته بود اخبار منفی در مورد ترامپ را کشف کرده و حق انتشار آنها را خریداری می کند اما از چاپ آنها جلوگیری خواهد کرد. مجله پکر نقشی محوری در پرداخت حق السکوت به دو زن مزبور داشته است. پکر و مجله اش تاکنون به تخلفی متهم نشده اند.

به گزارش ایرنا ،ترامپ هر گونه اطلاع از پرداخت حقوق السکوت به این زنان را رد کرده است. او روز چهارشنبه گفت که هیچ تخلفی در رابطه با تامین مالی ستاد انتخاباتی خود نداشته است. این در حالی است که کوهن به تخلف در این زمینه اعتراف کرده است و گفته که به دستور ترامپ، حق السکوت پرداخت کرده است تا آن دو زن خبر ارتباط نامشروع با ترامپ را منتشر نکنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید