آخرین وضعیت دروازه‌بانی که پس از جام جهانی ۲۰۱۸ وزیر شد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۴۷
    کد خبر :440844

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال روسیه در جام جهانی ۲۰۱۸ از سختی کار در مقام وزارت گفت.

ولادیمیر گابولوف پس از خداحافظی از دنیای فوتبال در ماه گذشته میلادی به عنوان وزیر ورزش اوستیای شمالی در فدراسیون روسیه انتخاب شد.

دروازه‌بان مشهور فوتبال روسیه که در جام جهانی 2018 نیز حضور داشت و مدت کوتاهی نیز همبازی کاوه رضایی در کلوب بروژ بلژیک بود در این رابطه گفت: انتظار نداشتم برنامه‌ کاری فشرده‌ای در محل کار جدیدم داشته باشم و وقت آزاد ندارم. روز کاری من از ساعت 9 یا زودتر آغاز می‌شود و باید تا ساعت 18 پایان یابد اما گاهی حتی تا ساعت 23 به کارم ادامه می‌دهم. همکاری میان ولادی‌ قفقاز (مرکز اوستیای شمالی) و مسکو همچنان ادامه دارند. مدتی قبل نیز در مسکو با معاون وزیر ورزش روسیه درباره بسط همکاری‌ها صحبت کردم.

ولادیمیر گابولوف درباره حضورش در جام جهانی 2018 نیز اظهار داشت: 2 سال پیش پس از بازگشت دوباره به فوتبال تصمیم گرفتم تا تحت هر شرایطی به تیم ملی برسم و نقش موثری برای محبوبیت فوتبال در روسیه ایفا کنم. می‌خواستم مردم روسیه عاشق فوتبال شوند. هم‌نسل‌های من دیوانه فوتبال هستند و در تمام عمرشان بازی می‌کنند. شاید این توصیف جالبی نباشد اما همه ما در تیم ملی فوتبال روسیه تلاش کردیم تا این رشته ورزشی در کشورمان دوباره محبوب شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید