KIPON لنزهایی را برای مانت Canon R و Nikon Z معرفی می‌کند

    کد خبر :440286

شرکت چینی KIPON قصد دارد برای اولین‌بار لنزهایی غیر از نمونه‌های رسمی تولیدشده توسط کانن و نیکون را برای مانت‌های جدید کانن و نیکون معرفی کند.

در حالی‌ که لنزهای شخص ثالث فراوانی برای مانت‌های معروف سری EF کانن و F نیکون در بازار یافت می‌شود، مانت‌های جدید سری R کانن و سری Z نیکون که مربوط‌به دوربین‌های بدون آینه و فول‌فریم این دو شرکت هستند، تا این لحظه به‌کلی از این قافله عقب مانده‌اند.

در چنین وضعیتی، شرکت چینی KIPON پس از ۶ سال یادگیری و توسعه‌ی بی‌وقفه درباره‌ی چگونگی ساخت لنزهایی با کیفیت‌های بالا، تصمیم گرفت تا اولین لنزها را برای این دو مانت تازه‌وارد ارائه کند. بنابراین، لنزهای سری ELEGANT این تولیدکننده، اولین لنزهای غیررسمی خواهند بود که مانت‌های فول‌فریم R کانن و Z نیکون را به‌عنوان میزبان خود انتخاب می‌کنند.

بنابر ادعای KIPON، دلیل انتخاب نام ELEGANT (به معنای زیبا و برازنده) برای این سری لنز نیز به نمایش کشیدن توجه و ارزشی است که این تولیدکننده‌ی تازه‌وارد برای روند طراحی تا تولید لنزهای خود قائل شده‌ است.

لنزهای خانواده‌ی ELEGANT فعالیت خود را در ابتدا با پنج لنز شروع خواهند کرد؛ لنز ۲۴ میلی‌متری با f/2.4 به قیمت ۴۹۹ دلار، لنز ۳۵ میلی‌متری با f/2.4 به قیمت ۴۶۸ دلار، لنز ۵۰ میلی‌متری با f/2.4 به قیمت ۳۲۵ دلار، لنز ۷۵ میلی‌متری با f/2.4 به قیمت ۳۵۵ دلار و لنز ۹۰ میلی‌متری با f/2.4 به قیمت ۳۸۶ دلار.

شایان‌ذکراست که KIPON فروش تمامی این لنزها را تا قبل از پایان دسامبر ۲۰۱۸ در فروشگاه آمازون شروع خواهدکرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید