کلوپ: سزاوار پیروزی مقابل ناپولی بودیم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ۹:۱۵
    کد خبر :440231

یورگن کلوپ، سرمربی تیم فوتبال لیورپول می‌گوید برخلاف بازی رفت، در بازی برگشت شاگردانش مقابل ناپولی شایسته پیروزی بودند.

یورگن کلوپ در پی برتری یک بر صفر خانگی شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش مقابل ناپولی در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که منجر به صعود این تیم به دور بعد رقابت‌ها به عنوان تیم دوم گروه C شد، گفت: چه بازی‌‌ای بود! مطئمن نیستم که مربی‌ای وجود داشته باشد که از من بیشتر به تیمش افتخار کند.

وی افزود: امروز این فرصت را داشتیم تا چیزهای بیشتری را نسبت به بازی رفت که در ایتالیا برگزار شد، نشان دهیم. بازیکنان ما بازی فوق‌العاده‌ای از خود ارائه کردند. با توجه به فشاری که ما به بازیکنان ناپولی آوردیم، آنها مجبور شدند سبک بازی خود را تغییر دهند، در نتیجه فضایی را برای ما باقی نگذاشتند.

سرمربی آلمانی لیورپول همچنین در تمجید از زننده تنها گل تیمش و در تمجید از دروازه‌بان برزیلی تیمش که در دقایق پایانی بازی ضربه آرکادیوش میلیک را به زیبایی مهار کرد، اظهار داشت: محمد صلاح گل باورنکردنی به ثمر رساند و ایده‌ای ندارم که چطور آلیسون آن توپ را مهار کرد، فوق‌العاده بود.

کلوپ ادامه داد: ما حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم اما حتی اگر آن موقعیت آخری که نصیب سادیو مانه شد، تبدیل به گل می‌شد، تأثیری بر جایگاه ما در جدول گروه C نمی‌گذاشت. بازی سخت و پر از ضدحملات بود، اما ما آماده بودیم. آنفیلد حالا سرزنده و رنگی است.

به گزارش تسنیم ،وی در پایان خاطرنشان کرد: یوفا می‌تواند بدون لیورپول هم مسابقاتش را برگزار کند، اما نه حالا! به بازیکنانم پیش از بازی گفتم که اگر قرار باشد از لیگ قهرمانان کنار برویم، اکنون وقتش نیست. ما در بازی با ناپولی شایسته شکست بودیم، اما در این بازی و در آنفلید سزاور برد بودیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید