همه درها به رویم بسته بود خودم تهیه‌کننده شدم

یک کارگردان عرصه انیمیشن عنوان کرد که همه درها به رویش بسته بود به همین دلیل تصمیم گرفت که تهیه کنندگی آثارش را خودش به عهده بگیرد.

محمد افشارنژاد کارگردان عرصه انیمیشن درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: در حال حاضر مشغول ساخت ۲ فیلم کوتاه انیمیشنی هستم که یکی از آنها به نام «رویای خاک» با موضوع محیط زیست و دیگری یک اثر تاریخی با نام موقت «زمانی برای رستگاری» درمورد زندگی امام رضا (ع) است.

وی با اشاره به اینکه از سه ماه پیش ساخت «رویای خاک» را آغاز کرده است، اظهار کرد: در حال حاضر مراحل پایانی ساخت سپری می شود و فیلم در مرحله صداگذاری است، البته ما قصد داریم با این اثر در جشنواره فیلم «سبز» شرکت کنیم.

این کارگردان عنوان کرد: من این اثر سه‌بعدی را به دلیل دغدغه شخصی خود و وظیفه ام نسبت به محیط زیست ساختم، زیرا برای من محیط زیست استعاره ای از انسان ها و زندگی آنها است. دلیل دیگر ساخت این اثر فضایی بود که در جامعه می دیدم به همین دلیل تصمیم گرفتم که در این زمینه کاری انجام دهم.

افشارنژاد با اشاره به اثر دیگرش با نام موقت «زمانی برای رستگاری» و با موضوع امام رضا (ع) بیان کرد: من پیش از این هم آثاری درباره زندگی امام رضا(ع) ساخته بودم. با توجه به اینکه من در مشهد زندگی می کنم با موضوعات خاصی در این شهر رو به رو هستم به همین دلیل تصمیم به ساخت این فیلم کوتاه ۴ دقیقه ای گرفتم.

کارگردان «نامه ای برای آفتاب» در پایان با تاکید بر اینکه همواره تهیه کنندگی آثارش را خودش به عهده می گیرد، اظهار کرد: من برای تهیه کنندگی آثارم به چندین مرکز مراجعه کردم اما همه درها به رویم بسته بود به همین دلیل تصمیم گرفتم خودم تهیه کنندگی آثارم را به عهده بگیرم البته من ترجیح می دهم با این شرایط کار کنم تا حداقل تجربه کسب کرده و به جای ساکن بودن حرکت کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید