میرزایی نکو، نماینده اصلاح طلب:

با سخنان اخیر رییسی و قالیباف، صدای پای انتخابات مجلس را شنیدم / این دو قرار است در انتخابات علیه لاریجانی باشند

    کد خبر :439587

قاسم میرزایی نکو، نماینده اصلاح طلب مجلس می گوید: در خصوص صحبت های اخیر رئیسی و قالیباف، معتقدم اقدامات انتخاباتی آنها بسیار زود هنگام آغاز شده و متاسفانه مانع از حل برخی مشکلات می شود. درواقع در حال حاضر زمان مناسبی برای تبلیغات انتخاباتی و یا مطرح کردن خود برای انتخابات آن هم به این شکل نیست و انجام این کارها کشور را از مسائل اصلی خود دور می کند.

قاسم میرزایی نکو در گفت و گو با خبرنگار انتخاب، اظهار داشت: من فکر می کنم هرچه به انتخابات علی الخصوص انتخابات مجلس نزدیک تر می شویم از بعضی مسائل رو نمایی می شود و این رونمایی هم اخیرا توسط روحانی و رئیسی انجام شد.

وی افزود: مواضع اخیر آنها نیز رونمایی از برخی واقعیت ها بود. برنامه ریزی های قالیباف و اعلام حضور او هم از این جنبه نشات می گیرد. طبیعی است در این میان گفت و شنود ها وجود داشته باشد اما بهتر است هردو جریان و همه افراد اعتدال را رعایت کنند و در مواجهه با تریبون ها واقعیت ها را بگویند.

وی با اشاره به صحبت های روحانی در خصوص همه پرسی و پرسش از مردم در مورد بعضی مسائل گفت: روحانی یکی از افرادی است که می تواند با استفاده از برخی ابزار های قانونی خود از مردم در بعضی مسائل کمک بخواهد به عنوان مثال اخطار قانون اساسی بدهد و حتی بحث های همه پرسی و سوال از مردم هم از اختیارات روحانی است که می تواند از آنها کمک بگیرد و بهتراست با توجه به وعده های خود از این ابزار برای حل مشکلات استفاده کند.

او با اشاره به اظهارات روحانی که گفته بود عده‌ای شعار می‌دهند و هزینه‌ها را از جیب مردم می‌پردازند؛ از مردم بپرسید که زندگی ارزان دوست دارید یا گران، گفت: واقعا از مردم بپرسید می خواهند در غار زندگی کنند یا خیر؟

میرزایی نکو یادآور شد: ما نمی توانیم به زور به روحانی بگوییم برخی مشکلات و مانع تراشی هایی که سرراه او انجام می گیرد را بگوید و از دیدگاه من مواضع اخیر او در خصوص سکوتی که به نفع مردم است کاری شبیه به آیت الله هاشمی است چراکه ایشان هم از بسیاری از مشکلات باخبر بودند اما برای حفظ وحدت کشور سکوت می کردند.

وی افزود: در خصوص صحبت های اخیر رئیسی، قالیباف و حتی روحانی، صدای انتخابات مجلس شنیده می شود و معتقدم اقدامات انتخاباتی آنها بسیار زود هنگام آغاز شده و متاسفانه مانع از حل برخی مشکلات می شود. درواقع در حال حاضر زمان مناسبی برای تبلیغات انتخاباتی و یا مطرح کردن خود برای انتخابات آن هم به این گونه نیست و انجام این کارها کشور را از مسائل اصلی خود دور می کند.

عضو فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: معتقدم اگر قالیباف، احمدی نژاد یا رئیسی ادعایی در خصوص مسائل انتخاباتی دارند، گرفتاری های کشور را حل کنند و از طریق حل مشکلات مردم، خود را مطرح کنند و با حرف های خود مانع خدماتی که در حال حاضر به مردم ارائه می‌شود، نشوند. وقت برای کارهای انتخاباتی زیاد است و در حال حاضر زمان مناسبی برای تبلیغات اینچنینی نیست.

میرزایی نکو در پایان با اشاره به اظهارات رئیسی در مورد پخش اعلامیه هایی در مجلس علیه او در زمان انتخابات گفت: من اصلا با این مورد مواجه نشدم اما علت برخی صحبت های دوستان را می دانم. درواقع از آنجایی که این بار رئیسی و قالیباف در مقابل لاریجانی قرار دارند و در انتخابات هم قرار است علیه او باشند این صحبت ها طبیعی است؛ برخی نیز فکر می کنند لاریجانی کاندیدای اصلاح طلبان است و برهمین اساس به دنبال تخریب روحانی هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید