توضیح تهیه کننده «بانوی عمارت» پیرامون حاشیه ایجاد شده

    کد خبر :439348

مجید مولایی تهیه کننده سریال «بانوی عمارت»توضیحاتی پیرامون نصب بنر دروغین در زمان ضبط این سریال داد.

مجید مولایی تهیه کننده سریال «بانوی عمارت» در خصوص اتفاقات پیرامون خانه طباطبایی مبنی بر نصب یک بنر دروغین با عنوان «تعطیلی خانه طباطبایی‌ها به دلیل مرمت» توسط شهرداری همزمان با ساخت سریال «بانوی عمارت» گفت: با توجه به اینکه لوکیشن اصلی سریال، خانه طباطبایی‌ها بود در زمان تصویربرداری در اتاق‌های خانه طباطبایی بازدید کننده‌ها هم به این مکان می‌آمدند و یکی از مشکلات ما سر و صدای آنان و عکس گرفتن با بازیگرها بود که باعث کندی روند تصویربرداری می‌شد. اما در سکانس مربوط به جشن عروسی که تمام حیاط در زاویه دید دوربین بود بازدید کننده‌ای نمی‌توانست حضور پیدا کند و این زمان کوتاه همزمان با مرمت شهرداری و میراث فرهنگی برای خانه طباطبایی شد و ما توانستیم تصوبرداری خود را انجام دهیم.

تهیه کننده این سریال ادامه داد: از مهر تا اسفند همزمان با تصویربرداری، بازدیدکننده‌ها در خانه طباطبایی حضور داشتند حتی عکس‌های آن‌ها با بازیگران سریال «بانوی عمارت» در خانه طباطبایی در فضای مجازی منتشرشده است که به نظرم حواشی پیرامون خانه طباطبایی از طرف برگزار کننده‌های تور‌های گردشگردی به مکان‌های تاریخی اتفاق افتاده است.

[توضیح تهیه کننده «بانوی عمارت» پیرامون خانه طباطبایی /برای شروع کار شورا تشکیل دادیم]

مولایی درباره همکاری با سازمان میراث فرهنگی بیان کرد: ما کار فرهنگی انجام می‌دهیم و باید از این خانه‌های تاریخی استفاده کنیم. این همکاری باید در این سریال شکل می گرفت تا بانوی عمارتی ساخته شود چراکه از این همکاری دو طرف سود می برند بطوریکه ما سریال خود را ساختیم و آن‌ها درآمدزایی کردند و از سوی دیگر با پخش این سریال مردم برای بازدید خانه طباطبایی ترغیب می شوند.

تهیه کننده این سریال درباره قرارداد برای حضور در خانه طباطبایی تصریح کرد: خانه طباطبایی در اختیار شهرداری است و برای اینکه سازمان‌های دیگری هم در جریان قرار بگیرند شورایی برای هماهنگی‌ امور تشکیل دادیم. اما ما با یک قرارداد مالی با شهرداری کار خود را شروع کردیم و خانه را در حضور کارشناسان تحویل گرفتیم.

مولایی در واکنش به پرداخت حدود ۲۰ میلیونی برای اجاره خانه طباطبایی بیان کرد: من این ارقام را تکذیب می‌کنم. این توافق درون گروهی بین دو سازمان دولتی است وهیچ کدام از اعداد مورد تایید من نیست؛ قرارداد و مصوبات بین ما، شهرداری و شورای شهر مشخص است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید