داغ «کدخدایی دنیا» را بر دل آمریکا خواهیم گذاشت

  • سیاسی
  • دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۱۸
    کد خبر :439044

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه ایران معادلات قدرت‌های بزرگ را برهم زده است تاکید کرد: آمریکا می خواهد کدخدای جهان باشد، بدون شک ما داغ کدخدایی دنیا را بر دل آنها خواهیم گذاشت.

به گزارش مهر، حجت الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان گروه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) و پایگاه هوایی شهید دوران در شیراز با بیان اینکه تهدید علیه نظام جمهوری اسلامی ایران پایان ندارد، گفت: تا زمانی که ما به نقطه کاملی از بازدارندگی نرسیده باشیم دشمن از تهدید ها دست بردار نخواهد بود، بنابراین باید مولفه های اقتدار نظامی خود را تا عقب نشینی کامل دشمن از مواضع خصمانه اش ادامه دهیم.

وی با اشاره به عوامل تهدید ایران از سوی کشورهای خارجی، گفت: خداوند موقعیت ژئوپلیتیک منحصر به فردی را به ایران اعطا کرده است تا آن جا که کارشناسان جغرافیایی معتقدند ایران«مرکز قلب جهان» است. خاورمیانه قلب آسیا و ایران مرکز این قلب است. از این رو هر کس ایران را داشته باشد، بخش بزرگی از دنیا را در دست خواهد داشت. استکبار با پیگیری سلطه بر منطقه غرب آسیا به دنبال دست یابی به بخش عظیمی از دنیا است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از منابع انرژی نیز در منطقه خاور میانه قرار گرفته است. به این دلیل دنیا چشم طمع به ایران داشت و این موضوع ارتباطی به انقلاب اسلامی ندارد و از زمان دور قبل از انقلاب این گونه بوده است.

وی با اشاره به طمع دشمن در طول ۲۰۰ سال گذشته و تصاحب بخش‌های زیادی از سرزمین مادری ایران برای دستیابی به منافع و مقاصد خود، افزود: قصه پر غصه تجزیه ایران قبل از انقلاب، موجب احساس حقارت است که مساحت زیادی از کشورمان جدا شده است. جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس شاهکار کردند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران جدا شود. مساحتی در حدود دو برابر مساحت فعلی ایران از کشورمان جدا شده است و این بسیار غم انگیز است.

حسنی با اشاره به کارنامه سیاه شاهان بی‌لیاقت گذشته، تاکید کرد: فقط در زمان جمهوری اسلامی ایران است که حتی یک سانتی متر هم از خاک پاک ایران به دشمن داده نشد و شکست عراق در جنگ تحمیلی درس بزرگی شد برای تمام دشمنان ایران که هرگز هوس تجاوز به ایران را به ذهن خود راه ندهند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه پیدایش جمهوری اسلامی ایران معادله چپاول‌گری قدرت‌های بزرگ را برهم زد، یادآور شد: در گذشته، نیروهای آمریکایی و انگلیسی به راحتی وارد ایران می‌شدند. اطلاعات مرتبط با کشور را به تاراج می بردند اما امروزه از برکت اقتدار بوجود آمده در پرتو انقلاب، قدرت چپ نگاه کردن به کشور را ندارند و اگر نگاه چپ داشته باشند کورشان خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در ارتش افزود: انقلاب اسلامی همان انقلابی است که پای آمریکا را از این کشور قطع کرد و اگر جنگنده‌های آن ها به کشورمان نزدیک شود، در وهله اول اخطار می‌دهیم و در وهله دوم اگر اطاعت نکند منهدم می‌کنیم.

وی ادامه داد: انقلاب استقلال از دست رفته را به ما بازگرداند. حتما دشمن از این انقلاب کینه دارد. اخیرا اعلام کردند که در دنیا و روی کره خاکی تنها یک کشور انقلابی وجود دارد که مزاحم سیاست‌های ما است و اگر این کشور را از سر راهمان برداریم، کدخدای جهان می شویم بدون شک ما داغ کدخدایی دنیا را بر دل آمریکا خواهیم گذاشت.

حسنی همچنین با بیان اینکه باشکوه‌ترین جشن انقلاب در چهلمین سالگرد پیروزی نظام جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد، گفت: آمریکایی‌ها مدعی شده بودند که نمی‌گذارند جشن چهل سالگی انقلاب برگزار شود. نه تنها آمریکا هرگز دیگر به ایران باز نخواهد گشت بلکه روزی فرا می رسد که منطقه غرب آسیا شیرینی زندگی بدون آمریکا را خواهد چشید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: تا وقتی فتنه آمریکا و انگلیس وجود دارد، مبارزه و مقاومت هم خواهد بود. برجام نشان داد که لبخند به آمریکا جواب نمی دهد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر این که استکبار هیچ گاه از خوی استکباری خود دست بر نمی‌دارد و با هر لبخندی، به خوی استکباری خود امیدوار تر می‌شود تصریح کرد: آمریگا مانند آن گرگ هاری است که تنها با چماق می توان او را به عقب نشینی وادار کرد و نه با لبخند دیپلماسی که متاسفانه برخی به اشتباه فکر می کنند که می توان آمریکا را مدیریت کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید