گتوسو: گرفتن یک امتیاز از تورینو هم غنیمت بود

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ۹:۵۵
    کد خبر :438928

سرمربی تیم فوتبال میلان متوقف شدن تیمش در هفته پانزدهم سری A را به منزله یک فرصت از دست رفته نمی‌بیند.

تیم فوتبال میلان شب گذشته (یکشنبه) در دیاری خانگی مقابل تورین به تساوی بدون گل بسنده کرد و برای هشتمین بار در کسب پیروزی در این فصل ناکام ماند. این نتیجه سبب شد که روسونری فرصت کم کردن فاصله‌اش با اینتر رده سومی را کاهش دهد هرچند که هنوز جزو 4 تیم بالای جدول است.

جنارو گتوسو، سرمربی میلان در پایان این بازی که دو واکنش حیرت‌آور جان‌لوئیجی دوناروما مانع از شکست روسونری شد و در آن سوی میدان هم پاتریک کوترونه، گونسالو ایگواین و سوسو موقعیت‌هایی را برای تیم میزبان به هدر دادند، گفت: من این تساوی را یک فرصت از دست رفته نمی‌بینم، چون می‌دانستیم که تورینو تیم سرسختی است و در بازی‌های خارج از خانه نباخته است (8 بازی). ما 15- 20 دقیقه اول بازی به دردسر افتادیم اما بعد از آن همان عملکردی که می‌خواستیم را ارائه کردیم. تورینو تیم با میفیتی است و همین یک امتیازی هم گرفتیم هم خوب است. من به هیچ وجه فکر نمی‌کنم که در این بازی بد کار کرده باشیم. مطمئنم اگر یک سال پیش مقابل این تورینو بازی می‌کردیم، باخته بودیم.

گتوسو ادامه داد: در حال حاضر تیم دارد تمام تلاشش را می‌کند و ما کلی بازیکن مصدوم داریم که با توجه به این شرایط عملکردمان خوب است. ایگواین کمی پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شد چون او هنوز از ناحیه کمر مشکل دارد او دارد با وجود درد بازی می‌کند و ما باید منتظر بمانیم تا وضعیتش بهتر شود. او نمی‌تواند به طول ثابت تمرین کند و این دارد به ضررش تمام می‌شود. من مجبورم با داشته‌هایم بسازم. ما مصدوم داریم و یوفا هم (در مورد قانون بازی جوانمردانه مالی) مشکلاتی برای‌‌مان ساخته است. اینها اما به من ربطی ندارد. من نمی‌توام اینجا بنشینم و در مورد چیزهایی که روی آنها هیچ دخل و تصرفی ندارم شکایت کنم. فقط باید از همین بازیکنانی که دارم بهترین نتایج را بگیرم. خودم بازیکن بوده‌ام و می‌دانم یک بازیکن چه احساسی پیدا می‌کند وقتی سرمربی‌اش می‌گوید که تیمش ضعیف است و نیاز دارد در پنجره نقل و انتقالات بازیکن بخرد. من به هیچ عنوان قصد ندارم با صحبت درباره نقل و انتقالات به بازیکنانم بی‌احترامی کنم و این مسئله را به مدیران باشگاه واگذار می‌کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید