شعبانی‌بهار: یک ریال به مربیان ملی بدهکار نیستیم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۰۳
    کد خبر :438925

شعبانی‌بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: تا الان یک ریال به مربیان در سطح ملی بدهکار نیستیم و حقوق آنها را ماهیانه پرداخت می‌کنیم‌ همچنین به ورزشکاران هم بدهی نداریم.

غلامرضا شعبانی‌بهار در خصوص لیگ برتر تیراندازی با کمان و سطح این دوره از لیگ، اظهار داشت: مسابقات لیگ متفاوت از سال‌های قبل بود. در گذشته استان‌ها میزبان بودند و در بدو ورودم متوجه شدم به دلیل ضعف در میزبانی و نگرانی از آن از حضور در لیگ انصراف می‌دادند من به دلیل حمایت از باشگاه‌ها و نیز کاهش نگرانی‌های باشگاه و افزایش سطح کمی لیگ پس از جلسه با سازمان لیگ به این نتیجه رسیدیم که تهران با تامین هزینه و مدیریت باشگاه‌ها میزبان باشد. به این ترتیب باشگاه‌ها نگران زمین و پایه و فوم نبودند با این شرایط در این دوره با افزایش باشگاه شاهد حضور 24 تیم از 10 استان بودیم.

وی در ادامه افزود: باید از باشگاه‌ها حمایت و آنها را حفظ کنیم و این را در برنامه خود قرار دادیم. در نظر داریم تا در ایام دهه فجر جلسه خودمان با حضور مدیران باشگاه‌ها در وزارت ورزش برگزار کنیم و از آنها تقدیر کنیم تا بدانند کار آنها دیده می‌شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان تاکید کرد: لیگ امسال منظم و با برنامه برگزار شد و اکثرا از برگزاری رضایت داشتند و در مجموع مناسب بود.

وی در ادامه در خصوص فعال شدن تعداد بیشتر استان‌ها گفت: اینکه استان‌ها فعال شوند خوب است و باید با مدیران کل استان‌هایی که باشگاه ندارند صحبت کنیم تا کمک کنند و اسپانسر بگیرند و استان‌های بیشتری فعال شوند. هیئت‌ها هم‌باید کمک کنند تا باشگاه‌ها شکل بگیرند.

شعبانی‌بهار در خصوص اردوی تیم ملی و آمادگی ملی پوشان برای حضور در میادین پیش رو گفت: ما هر برنامه‌ای که از سوی کادر فنی اعلام شود را اجرا می‌کنیم.در حال حاضر مرحله سوم اردوها شروع شده و کادرفنی در نظر دارد تا اردوها در مناطق گرمسیر برگزار شود و ما در حال هماهنگی هستیم.

به گزارش تسنیم ،وی یادآور شد: در برنامه‌های برون مرزی در دو بخش کار می‌کنیم یکی اینکه بخشی از برنامه در قالب مسابقه باشد. اسفند ماه مسابقات سنگاپور و فروردین ماه سال آینده مسابقات تایلند را در پیش رو داریم در واقع اینها برای ما هم مسابقه هستند و هم حکم تمرین را دارد تا برای مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان آماده شویم. در بخش دوم هم در تلاشیم تا یک- دو هفته اردویی را در یکی از کشورهای آسیای شرقی برگزار کنیم. این موضوع هنوز نهایی نشده اما در تلاشیم تا آن را محقق کنیم‌‌.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص مطالبات مجید احمدی، سرمربی تیم کامپوند که از دوره مدیریت قبلی باقی مانده است، گفت: احمدی هر نوع قراردادی که داشته صفر کردم و تمام طلب خود در رابطه با قراردادش را دریافت کرده آنچه باقی مانده مربوط به پاداش های دلاری اوست که مشخص نیست از چه زمانی باقی مانده و مبلغ قابل توجهی شده که در توان ما نیست آن را با این قیمت دلار پرداخت کنیم.‌ ما همین که کارهای خودمان و مسابقات را پیش ببریم کار بزرگی انجام داده ایم. آنچه فدراسیون قرارداد بسته و فدراسیون با امضا مکلف به پرداخت آن بوده را با وجود همه مضیقه‌های مالی پرداخت کردم. تا الان یک ریال به مربیان در سطح ملی بدهکار نیستیم و حقوق آنها را ماهیانه پرداخت می‌کنیم‌ همچنین به ورزشکاران هم بدهی نداریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید