طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان خالی می‌ماند

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۲۱
    کد خبر :438563

همانطور که پیش از این هم پیش بینی می‌شد، در جلسه هماهنگی مشخص گردید ورزشگاه زیبای نقش جهان با توجه به ادامه عملیات عمرانی برای بازی امروز (یکشنبه) پذیرای تماشاگران نخواهد بود.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنا بر اعلام پندار خمارلو، در جلسه هماهنگی پیش از بازی سپاهان و پرسپولیس که شب گذشته انجام شد، اعلام شد که طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان اصفهان برای بازی امروز هم پذیرای تماشاگران نخواهد بود و به این ترتیب از ظرفیت 40 هزار نفری استفاده خواهد شد. همچنین با توجه به اینکه سکوی پشت نیمکت پرسپولیس حائز ظرفیت کافی برای استقرار سهمیه هوادران این تیم نخواهد بود، جایگاه دیگری برای آنها در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه تدارک لازم دیده خواهد شد تا امنیت برای نیمکت و هواداران پرسپولیس فراهم باشد. در این جلسه هماهنگی رنگ لباس دو تیم که مشخص است مورد تاکید قرار گرفت. دروازه‌بان‌های پرسپولیس و سپاهان هم به ترتیب طوسی و سبز می پوشند.

آخرین خبر از اردوی پرسپولیس اینکه، سرخپوشان شب گذشته در جلسه فنی شرکت کردند تا شنونده آخرین توصیه‌های فنی سرمربی باشند. آنها صبح امروز بعد از بیداری، نرمش و کشش سبکی را در هتل انجام دادند. پس از آن، صبحانه و ناهار را به صورت مشترک در ساعت 10 و 30 دقیقه سرو شد. اعضای این تیم بعدازظهر پس از صرف نوشیدنی و شرکت در جلسه فنی راهی ورزشگاه خواهند شد تا در بازی عقب افتاده از هفته دوازدهم برابر سپاهان قرار بگیرند. همچنین پرواز بازگشت سرخپوشان هم ساعت 21 و 30 دقیقه امشب اعلام شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید