محمد تقوی: پس از بازگشت به جمع مدعیان همه دیدارهای‌مان سخت است

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۴:۱۶
    کد خبر :438537

محمد تقوی، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: اعتقاد دارم از زمانی که به جمع مدعیان لیگ بازگشته‌ایم تمام مسابقات ما سختی خاص خودش را دارد.

محمد تقوی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم تراکتورسازی تبریز درباره وضعیت این تیم پیش از دیدار با فولاد خوزستان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: امروز اولین جلسه تمرین تیم‌مان پس از بازگشت بازیکنان ملی‌پوش بود و خوشبختانه بچه‌ها تا حد زیادی به لحاظ بدنی و روانی آماده هستند. می‌دانیم بازی سختی با فولاد داریم،‌ نه تنها این مسابقه،‌ بلکه اعتقاد دارم از چند هفته گذشته که ما به جمع مدعیان بازگشته‌ایم، همه مسابقات‌مان سختی خاص خودش را دارد. خوشبختانه بچه‌ها هم این موضوع را به خوبی می‌دانند.

وی افزود: امروز بیشتر روی مسائل هوازی کار کردیم و تمرینات سخت‌مان از فردا آغاز می‌شود. مهمترین موضوع این است که ما نمی‌دانیم این هفته با چه تیمی بازی داریم،‌ درست است فولاد در چهارده هفته گذشته با یک فلسفه و تاکتیک خاصی بازی کرده است،‌ اما قطعاً در این هفته این تیم با آمدن سرمربی جدید تغییراتی خواهد داشت. نگران نیستیم و اعتقاد دارم تیم تراکتورسازی به مرحله‌ای رسیده است که نباید برایش فرق کند مقابل چه تیمی بازی می‌کند،‌ اما همین ناشناخته بون فولاد ممکن است روی کار ما تأثیر بگذارد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز همچنین خاطر نشان کرد: خوشبختانه به جایی رسیده‌ایم که نه تنها به تیم فولاد، بلکه به پرسپولیس، استقلال و سپاهان و دیگر تیم‌ها کاری نداریم و سعی می‌کنیم چیزی که خودمان بلدیم را در زمین پیاده کنیم. در شرایط بازی هم ممکن است تغییراتی داشته باشیم، اما در حال حاضر تمام تمرکزمان روی تیم‌مان است تا خود را برای بازی روز جمعه آماده کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید