داوری: هدف من برگزاری انتخاباتی سالم در فدراسیون والیبال است

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۵:۱۰
    کد خبر :438474

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: دلیل حضور من در فدراسیون والیبال برگزاری انتخاباتی سالم است.

افشین داوری در جلسه معارفه سرپرست فدراسیون والیبال اظهار داشت: امیدوارم توانایی این را داشته باشیم که با کمک مجموعه والیبال انتخابات سالم و خوبی را برگزار کنیم. تلاش ما این است که با هماهنگی هیئت‌ استان‌ها برنامه و تقویم ورزشی فدراسیون را به خوبی پیش ببریم.

داوری در مورد وضعیت ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در مورد وضعیت و قرارداد کلاکوویچ اطلاع دقیقی ندارم ولی پس از صحبت و مشورت با کمیته‌های مختلف در مورد ایشان تصمیم خواهم گرفت.

وی تصریح کرد: دلیل حضور من در فدراسیون والیبال برگزاری انتخاباتی سالم است. انتخابات سالم فرصتی برای افراد مختلف است تا از میان آنها شایسته‌ترین فرد به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود.

سرپرست فدراسیون والیبال درباره غیبت احمد ضیایی رئیس پیشین فدراسیون والیبال گفت: من در مورد حضور یا غیبت ایشان اطلاعی ندارم و صحبت در مورد استعفای ایشان نیز در حیطه وظایف بنده نیست ولی کمیته ملی المپیک در جریان کلیه امور هست.

داوری همچنین درباره تعلیق احتمالی فدراسیون والیبال ایران به خاطر استعفای ضیایی گفت: این موضوع یک جریان پارلمانی است و تلاش ما این است که در کنار این تصمیم مسائل فدراسیون را پیش ببریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید