رفعتی: داوران بانوان از سال ۲۰۱۹ می‌توانند در بازی‌های AFC CUP قضاوت کنند

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۵۶
    کد خبر :438282

رئیس دپارتمان داوران از حضور نایب رئیس کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا در تهران خبر داد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، داود رفعتی درباره سفر نایب‌رئیس کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا به تهران اظهار داشت: هانی بالان نایب رئیس کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا به همراه اعضای دپارتمان پس از پایان بازی‌های جام ملت‌های 2019 امارات، به منظور ارزیابی فعالیت‌های کمیته و دپارتمان داوران و توسعه داوری کشور به تهران سفر می‌کنند.

وی اضافه کرد: این سفرها در راستای توسعه و پیشرفت هدفمند و فراگیر داوری آسیا صورت می‌گیرد که نمایندگان دپارتمان داوری آسیا مردادماه سال جاری به ایران آمدند و جلساتی را با کمیته و اعضای آن برگزار کردند که در این نشست‌ها گزارش کاملی از آخرین وضعیت داوری فوتبال ایران و فعالیت صورت گرفته به نمایندگان دپارتمان داوری آسیا ارائه شد.

رئیس دپارتمان داوران در پایان عنوان کرد: از سال 2019 داوران بانوان نیز می‌توانند در مسابقات AFC CUP قضاوت کنند که این می‌تواند نقطه قوتی در قسمت داوران بانوان باشند، چرا که توانایی داوران کشورمان هم در آسیا و هم در جهان به اثبات رسیده است. امیدواریم با این رویه شاهد حضور داوران موفقی از ایران در مسابقات بین‌الملل قاره‌ای و جهانی باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید