جوردی آلبا: توپ طلا یک دروغ است

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۳۶
    کد خبر :438251

جوردی آلبا، مدافع چپ بارسلونا معتقد است حق لیونل مسی چیزی بیشتر از کسب رتبه پنجمی در رده‌بندی توپ طلای امسال «فرانس فوتبال» بود.

جوردی آلبا پس از برتری 4 بر صفر شب گذشته (شنبه) بارسلونا در خانه اسپانیول در هفته پانزدهم لالیگای اسپانیا در حمایت از هم‌تیمی آرژانتینی‌اش که امسال در بین سه کاندیدای نهایی کسب جایزه توپ طلا نبود، گفت: توپ طلا یک دروغ است و بسیاری از باشگاه‌ها و کمپین‌های رسانه‌ای در آن دخالت دارند.

لیونل مسی که پیش از این پنج بار موفق به کسب جایزه توپ طلا «فرانس فوتبال» شد، امسال نه‌تنها از کسب این جایزه بازماند، بلکه پشت‌سر لوکا مودریچ، کریستیانو رونالدو، آنتوان گریزمان و کیلیان امباپه در رده پنجم قرار گرفت، این در حالی است فوق‌ستاره آرژانتینی بارسا در چند سال اخیر زمانی که رقابت برای کسب این عنوان را به رونالدو واگذار می‌کرد در جایگاه دوم به کار خود پایان می‌داد.

مدافع 29 ساله آبی‌واناری‌ها در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به اظهارنظر اخیر پله، اسطوره فوتبال برزیل که گفته بود لیونل مسی نباید خود را با او و مارادونا مقایسه کند، اظهار داشت: اگر پله این حرف را در مورد مسی زده است، باید بگویم که او احتمالاً خیلی خوب نمی‌بیند.

لیونل مسی در فصل جاری لالیگا در 13 بازی به میدان رفته و 11 گل برای بارسلونا به ثمر رسانده است و تبدیل به اولین بازیکن تاریخ لالیگا شد که در 13 فصل متوالی شمار گل‌های زده خود را دو رقمی کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید