کلانتری: قبول داریم برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی کشور تا بامداد حرفه‌ای نیست

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۳۱
    کد خبر :438245

دبیر فدراسیون بوکس گفت: قطعا برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی کشور تا بامداد اقدام حرفه‌ای نبود، اما بنا بر درخواست تیم‌ها ما این کار را انجام دادیم.

رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از روز گذشته(شنبه) به میزبانی استان خوزستان در حالی آغاز شد که با حرف و حدیث و اتفاقات زیادی همراه بود.

تاخیر در برگزاری مراسم افتتاحیه و طولانی شدن مسابقات تا نیمه شب و همچنین غیبت کادرفنی تیم ملی بوکس که به نظر می‌رسد به خاطر دلخوری آنها بوده است، از اتفاقات و حواشی روز نخست مسابقات بوکس قهرمانی قهرمانی کشور بود.

علیرضا کلانتری در گفت‌و‌گو تسنیم در خصوص افتتاحیه مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: روز گذشته(شنبه) مسابقات قهرمانی کشور در استان خوزستان افتتاح شد و 206 بوکسور در قالب 34 تیم از 31 استان کار خود را آغاز کردند. این مسابقات تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت و امیدواریم خروجی خوبی نیز داشته باشد.

وی در خصوص تاخیر در برگزاری مراسم افتتاحیه و غیبت تیم‌ها در مراسم عنوان کرد: رینگی که برای مسابقات در نظر گرفته شده بود با اشکالاتی همراه بود و تا آن را باز کنند و دوباره نصب کنند، مقداری زمان از بین رفت. از طرفی چون قرار بود مراسم افتتاحیه از طریق شبکه استانی پخش مستقیم داشته باشد، از ما خواهش شد تا به جای ساعت 15 مراسم را ساعت 17 آغاز کنیم، اما همانطور که گفتم مشکلات رینگ باعث شد تا مراسم افتتاحیه ساعت 19 آغاز شود. انصافا میزبان برای برگزاری مسابقات زحمت زیادی را کشیده است.

دبیر فدراسیون بوکس در خصوص برگزاری مسابقات تا ساعتی بعد از نیمه شب عنوان کرد: بعد از مشکلات رینگ و مراسم افتتاحیه قصد داشتیم یک روز به برگزاری مسابقات اضافه کنیم، اما بنا بر درخواست تیم‌ها و با توجه به اینکه اکثر آنها بلیت برگشت خود را تهیه کرده بودند، مسابقات تا ساعت 2 بامداد پیگیری شد.

کلانتری با قبول حرفه‌ای نبودن برگزاری مسابقات تا ساعاتی از نیمه‌شب، گفت: قطعا این اقدام حرفه‌ای نبود، اما بنا بر درخواست تیم‌ها ما این کار را انجام دادیم. حدس هم می‌زدیم که این موضوع در رسانه‌ها با واکنش روبرو خواهد شد، اما منافع ورزشکاران، تیم‌ها و میزبان را مدنظر گرفتیم. خوابگاه تیم‌ها نیز با توجه به اینکه تازه افتتاح شده است در قسمت موتورخانه دچار مشکل شد و چند ساعت شاهد بی‌آبی بودیم، اما واقعا حواشی آن بیش از اندازه بزرگ‌نمایی شد. انصافا میزبان سالن زیبایی را برای این مسابقات آماده کرده است و به امید خدا روز سه‌شنبه با پخش مستقیم مسابقات از شبکه ورزش خروجی خوبی برای بوکس رقم خواهد خورد.

وی در خصوص شایعه قهر اکبر احدی و علی مظاهری و عدم حضور آنها در مسابقات، گفت: علی مظاهری این جا حضور دارد و از ابتدای برگزاری مراسم نیز در سالن حضور داشت. اکبر احدی نیز با توجه به بیماری برادرش که در بیمارستان بستری است روز گذشته حضور نداشت، اما قرار است فردا(دوشنبه) به جمع ما اضافه شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید