سرآشپز در قدیمی‌ترین تماشاخانه فعال تهران پیشنهاد می‌دهد

نمایش «سرآشپز پیشنهاد می‌کند» به کارگردانی شهاب حسین‌پور در نیمه اول سال جاری در تماشاخانه سنگلج به صحنه می‌رود.

 شهاب حسین پور کارگردان جوان تئاتر به زودی نمایش «سرآشپز پیشنهاد می‌کند» را که پیش از این در تماشاخانه سنگلج به صحنه رفته و به عنوان پرفروش‌ترین نمایش سال‌های ۸۹ و ۹۲ قدیمی‌ترین تماشاخانه فعال تهران معرفی شده بود، با تغییرات اساسی در ساختار آن مجددا به صحنه خواهد برد.

این نمایش کمدی گروتسک، بهره‌مند از تکنیک‌های نمایش ایرانی است و به صورت موزیکال اجرا می‌شود.

نمایش «سرآشپز پیشنهاد می‌کند» نوشته رضا شفیعیان است که توسط محمد امیر یاراحمدی بازنویسی و دراماتورژی شده است. به گفته شهاب حسین‌پور، این اثر در اجرای سوم خود با بیش از ۹۰ درصد تغییر در ساختار به صحنه خواهد رفت به همین دلیل تفاوت‌های بسیاری در متن، کارگردانی و طراحی‌های نمایش خواهد داشت.

آرش فلاحت‌پیشه، مهدی فریضه، محمد صدیقی‌مهر، امیررضا میرآقا در این نمایش به ایفای نقش می پردازند. همچنین پریدخت عابدین‌نژاد طراح لباس، بهزاد جاودان‌فر طراح حرکت، آرش عزیزی طراح موسیقی، ارکیده هاشمی طراح و منشی صحنه، سید احمد نگهبان طراح گریم، رضا خضرایی طراح نور، کمال کچوییان طراح پوستر، حسین اردستانی مجری طرح، حامد مبردی مدیر تولید، شهاب‌الدین حسین‌پور و نیما انهاری تهیه کنندگان، شیما خاسب مدیر اجرا، مرضیه سهراب مدیر صحنه، پوریا دادخواه دستیار و برنامه‌ریز، مهدی آشنا عکاس، رضا محمودی طراح تیزر، مهرانگیز قهرمانی مشاور رسانه‌ای دیگر عوامل اجرایی این اثر هستند.

این اثر نمایش برگزیده دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهیان ایران و نمایش برگزیده اولین دوره جشنواره ملی جوان ایرانی است که پیش از این اجراهایی در استان‌های کشور داشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید