قبل از دربی پایتخت کنسرت برگزار می‌کنم

    کد خبر :438156

خواننده پاپ کشورمان می‌گوید در گذشته تجربه‌ خوانندگی برای رویدادهای ورزشی و مسابقات دربی را داشته است.

محمد رضا عیوضی خواننده پاپ کشورمان آثار خاطره انگیزی برای بسیاری از طرفداران هنر اول در دهه‌ ۷۰ و ۸۰ خوانده است. او در دربی هنرمندان و پیشکسوتان قرمز و آبی پایتخت به نفع خیریه معلولین ذهنی وحدت حضور داشت و لباس پرسپولیس را بر تن کرد.

عیوضی درباره‌ این دیدار خیریه به خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نیت ما این است که مردم موسسات خیریه را بیشتر بشناسند تا بیشتر کمکشان کنند؛ چراکه این ارگان‌ها نیاز‌ فراوانی به کمک‌های مردمی دارند. خوشبختانه هنرمندان و پیشکسوتان کمک کردند که این دیدار به خوبی برگزار شود. اصحاب رسانه هم برای پوشش این امر خیر کمک کردند که جا دارد از آن‌ها هم تشکر کنم.

وی درباره این دیدار ادامه داد: بچه‌ها خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنند. من هم سابقه‌ فوتبالی دارم. خواستیم ترکیبی از فوتبالیست‌ها و هنرمندان را داشته باشیم که به جذابیت این دیدار کمک کند. به هر حال ما وِجهه‌ای در جامعه داریم که باید هم استقلالی باشیم و هم پرسپولیسی؛ ولی واقعیت این است که من پرسپولیسی هستم.

عیوضی در پایان با اشاره به سابقه‌ تولید قطعه برای رویداد‌های ورزشی بیان کرد: من در یکی از دیدار‌های دربی کنسرت برگزار کردم و اگر باز هم پیشنهاد شود، حتماً حضور پیدا می‌کنم. ما حتی آهنگی با احسان خواجه امیری و امید حجت در دو دوره گذشته جام جهانی خواندیم که پخش هم شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید