لغو رسمی اردوی حریف تیم ملی فوتبال ایران در قطر بدون اعلام دلیل

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۳۰
    کد خبر :437972

تیم ملی فوتبال یمن به طور رسمی از برپایی اردوی آماده‌سازی قطر با وجود اعلام قبلی بازماند و در عربستان به تمرین‌های خود ادامه می‌دهد.

اردوی یک ماهه تیم ملی فوتبال یمن در قطر به طور رسمی لغو شد. این رسانه یمنی به نقل از منبع نزدیک به تیم ملی فوتبال این کشور نوشت: تیم ملی فوتبال یمن که قرار بود چهارشنبه شب گذشته برای برپایی اردوی آماده‌سازی به قطر برود عربستان را ترک نمی‌کند و همچنان در ریاض می‌ماند.

به گزارش تسنیم ،این در حالی بود که طبق برنامه‌ریزی اعلام شده تیم ملی فوتبال یمن باید امروز (یکشنبه) در نخستین دیدار تدارکاتی اردوی قطر به مصاف تیم ملی تاجیکستان می‌رفت. این بازی به دلیل اینکه اعضای تیم ملی فوتبال یمن همچنان در ریاض هستند لغو شده است. فدراسیون فوتبال یمن و هیچ از مقام‌های تیم ملی این کشور نیز توضیحی درباره دلایل لغو سفر به قطر و برپایی اردوی آماده‌سازی در این کشور نداده‌اند. فدراسیون فوتبال یمن مدتی قبل اعلام کرده بود که تیم ملی این کشور در اردوی قطر 3 بازی تدارکاتی با تیم‌های ملی تاجیکستان، فلسطین و لبنان برگزار خواهد کرد.

پیش از این رسانه‌های عربی اعلام کرده بودند که عربستان بنا به دلایل سیاسی مانع سفر تیم ملی فوتبال یمن به قطر شد. این تیم در مرحله گروهی جام ملت‌های 2019 آسیا یکی از حریفان ایران است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید