انتقاد بازیگر سرشناس از آقای رئیس جمهور

    کد خبر :437122

برایان کرانستون ستاره سریال «بریکینگ بد» در گفتگو با ایندی‌وایر از ارتباط نمایشنامه «شبکه» نوشته پدی چایفسکی با حال و هوای امروز جهان و همچنین دیدن نسخه سینمایی این نمایشنامه ساخته سیدنی لومت گفت.

برایان کرانستون گفت: «شبکه» را وقتی اولین بار از کالج بیرون آمدم دیدم، واقعا چشمگیر، شگفت انگیز، به طرز عجیبی بامزه و باور نکردنی بود. این اثر با ذهن من هیچ ارتباطی نداشت چون در آن زمان فکر می کردم هرچیزی والتر کرونکایت (گوینده خبر برجسته شبکه سی‌بی‌اس) به ما می‌گوید واقعیت دارد. برای من واضح و روشن نبود که خبرها بسته‌بندی شده دست ما می‌رسد. الان هم همین گونه است همان چیزی که الان می‌بینیم.

در مشهورترین دیالوگ فیلم که یکی از مشهورترین دیالوگ‌های تاریخ سینماست، هاوارد بیل شخصیت اصلی «شبکه» از مردم آمریکا می‌خواهد پنجره‌ها را باز کنند و فریاد بزنند «من عصبانی هستم و دیگه حاضر نیستم این وضع رو تحمل کنم.» کرانستون درباره این جمله می‌گوید این لحظه یکی از احساسات سرکوب شده جامعه را که خشم است بازگو می‌کند.

بازیگر نقش والتر وایت در سریال «بریکینگ بد» در پاسخ به این سوال که آیا شباهتی بین ترامپ و هاوارد بیل «شبکه» می‌بیند (شخصیت هاوارد بیل در «شبکه» نیز همچون ترامپ از بی اعتمادی به رسانه‌ها سخن می‌گوید.) گفت: به نحوی شباهتی به هم دارند، ترامپ یک پیام دارد، او همچنین می‌تواند طیف وسیعی از مردم را که این پیام برایشان مهم است قانع کند. اما سپس چیزهایی می‌گوید که درست نیستند و مملو از بیگانه‌هراسی و تعصب است. پیام ترامپ با هاوارد بیل که می‌گوید تلویزیون‌ها را خاموش کنید متفاوت است.

نمایش «شبکه» با بازی برایان کرانستون روز ۶ دسامبر در برادوی روی صحنه می‌رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید