گروه «داماهی» در بندرعباس روی صحنه می‌رود

    کد خبر :437046

گروه موسیقی «داماهی» ۲۴ آذر ماه با گروه‌های جالبوت، سلیدن در بندرعباس روی صحنه می‌رود.

رضا کولغانیرضا کولغانی خواننده گروه «داماهی» درباره انتشار آلبوم جدید خود گفت: آلبوم جدید گروه «داماهی» در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد و منتظر مجوز هستیم تا به زودی در کنسرت تهران از قطعات آن اجرا کنیم.

وی درباره کنسرت بندر عباس گفت: ۲۴ آذر ماه با گروه جالبوت، سلیدن و استاد محمد محترم پناه، محسن آزادبخش و فاضل پیش در بندرعباس روی صحنه خواهیم رفت و هر گروهی قطعات فولک بندرعباسی اجرا می‌کند و امیدواریم مثل همیشه استقبال مخاطبان را داشته باشیم.

خواننده گروه «داماهی» درخصوص اجرای کنسرت در تهران و هرمزگان افزود: کنسرت تهران به احتمال زیاد در دی ماه پس از انتشار آلبوم برگزار می‌شود تا قطعات جدید در این کنسرت اجرا کنیم. در ۱۲ و ۱۳ دی ماه مجددا به بندرعباس و بوشهر می‌رویم و قطعات جدید را اجرا خواهیم کرد.

گفتنی است «داماهی» یک گروه ایرانی است که در سال ۱۳۹۳ توسط دارا دارایی (نوازنده‌ی باس و سرپرست گروه)، حمزه یگانه (نوازنده‌ی کیبورد و بنجو)، ابراهیم علوی (نوازنده‌ی گیتار و عود)، رضا کولغانی (خواننده) و شایان فتحی (نوازنده‌ی درامز و پرکاشن) تشکیل شد. این گروه با هدف تولید موسیقی با رویکردی آزادانه در تلفیق اِلمان‌های موسیقی محلی ایران (به‌ویژه موسیقی سواحل جنوب ایران)، جَز، رگه، فلامنکو، آفرو، لاتین، فانک، موسیقی هند و … به ساخت و تولید اولین آلبوم خود اقدام نمود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید