اجرای «بیمه تکمیلی انفرادی» آتیه سازان حافظ تا پایان سال جاری

    کد خبر :436881

مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ از اجرای طرح بیمه درمان تکمیلی انفرادی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: سه طرح متنوع با سقف پوشش‌های متنوع طراحی شده است که مبالغ حق بیمه دریافتی آن به ازای خدمات، متفاوت است.

مهدی ریاحی‌فر در گفت وگو با ایسنا، درباره بیمه درمان تکمیلی انفرادی آتیه سازان حافظ اظهار کرد: مقدمات طرح انجام شده و باید از وزارت صنعت ای – نماد (enamad) بگیریم تا مراجعه کنندگان بتوانند پرداخت الکترونیکی انجام دهند.

وی افزود: حتما امسال طرح اجرایی و جزئیات آن اعلام خواهد شد. مدتی به علت تغییرات وزارتخانه‌ای معطل مانده و پروسه بوروکراتیک آن طولانی شده بود که در آینده نزدیک حل می‌شود.

مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ درباره چگونگی استفاده از بیمه انفرادی گفت: فرد متقاضی به مراکز اعلامی ما می‌روید و مورد ارزیابی ریسک قرار می‌گیرد. بیمه‌های درمان انفرادی، بیمه‌های سلامت محور هستند و طوری نیست که فرد امروز بیمه شود و فردا خسارت بگیرد.

ریاحی‌فر ادامه داد: بنابراین فرد ابتدا ارزیابی و چکاپ می‌شود و اگر سالم بود مانند بیمه عمر تحت پوشش ما قرار می‌گیرید.

وی درباره میزان حق بیمه تعیین شده برای بیمه درمان تکمیلی انفرادی نیز اظهار کرد: سه طرح متنوع با سقف پوشش های متنوع طراحی شده است که مبالغ حق بیمه دریافتی آن به ازای خدمات ، متفاوت است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید