پر‌ شنونده‌‌ترین تلاوت ماه رمضان در فضای مجازی

    کد خبر :43678

اولین گزارش قرآنی سالانه ماه مبارک رمضان از شبکه یوتیوب حاکی از آن است که آمار شنیدن و مشاهده کردن فیلم‌های تلاوت قرآن کریم در این شبکه اجتماعی طی ماه مبارک رمضان بیش از ۴ میلیارد بوده است.

به گزارش  بازتاب، به نقل از روزنامه الکترونیک الوطن مصر، اولین گزارش قرآنی سالانه ماه مبارک رمضان از شبکه یوتیوب حاکی از آن است که آمار شنیدن و مشاهده کردن فیلم‌های تلاوت قرآن کریم در این شبکه اجتماعی طی ماه مبارک رمضان بیش از 4 میلیارد بوده است.
در این گزارش همچنین آمده است: فیلم تلاوت سوره بقره با 732 میلیون بازدید در میان تمام سوره‌های قرآن بیشترین میزان شنیدن و مشاهده را داشته است و در رتبه دوم، سوره کهف با 262 میلیون بازدید، سپس سوره یوسف با 208 میلیون بازدید، سوره الرحمن با 186 میلیون بازدید و در آخر سوره یس با 182 میلیون بازدید، در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
بنابراین گزارش، قاریانی که بیشترین تعداد مشاهده را داشتند: عبدالباسط عبدالصمد 755 میلیون بازدید، ماهر المعیقلی 598 میلیون، عبدالرحمن السدیس 369 میلیون بازدید، سعد الغامدی 288 میلیون، محمد صدیق المنشاوی 232 میلیون بازدید، یاسر الدوسری 172 میلیون، احمد العجمی 362 میلیون بازدید، خالد الجلیل 166 میلیون و فارس عیاد 85 میلیون بازدیدکننده را به خود اختصاص داده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید