ماجرای مسلمان شدن مجری زن آمریکایی روی آنتن شبکه 2

    کد خبر :435962

مرضیه هاشمی، مجری رنگین پوست آمریکایی در برنامه تلویزیونی «اقیانوس آرام» از تجربه آشنایی با اسلام و زندگی خواهد گفت.

در هفته چهارم پخش این برنامه که پس از سال‌ها به طور اختصاصی برای نوجوانان طراحی شده، ٣ مهمان جدید از تجربیات خود برای نوجوان‌ها می‌گویند.

در بخش مهمان بزرگسال، پنج‌شنبه شب حجت الاسلام شهاب مرادی، روحانی نام آشنایی که به ارتباط مستمر و محکم با جوانان و نوجوانان شهره است، از تجربیات نوجوانی خود می‌گوید.

جمعه شب نیز مرضیه هاشمی، مجری رنگین پوست آمریکایی برای نوجوان‌ها از تجربه آشنایی با اسلام و زندگی پر فراز و نشیبش می‌گوید.

همچنین در بخش نوجوان، دیشب بهنام عبدالهی، نوجوان فعال در حوزه خبرنگاری مهمان اقیانوس آرام بود، عبدالهی با فعالیت در نمایندگی خبرگزاری مهر و خبرگزاری پانای شهر تبریز، اقدامات موثر زیادی انجام داده است.

«اقیانوس آرام»، که سال گذشته به صورت زنده پخش می‌شد، در سری دوم با تغییر فضا به سمت موضوعات مختلف نوجوانانه رفته و تلاش می‌کند در هم‌کلامی با نوجوان‌های مختلف، آسیب‌ها و چالش‌های این رده سنی حساس را مورد بررسی قرار دهد.

«اقیانوس آرام» محصول مرکز اوج کودک و نوجوان به کارگردانی هادی نعمت اللهی و تهیه کنندگی وحیدملتجی است که هر هفته در روز‌های چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ٢١ روی آنتن شبکه دوم سیما خواهد رفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید