معرفی مشخصات ولوو V60 مدل 2019

  • خودرو
  • پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۲۰
    کد خبر :435851

شاید ولوو اعلام کرده که هیچ خودرویی را در نمایشگاه لس‌آنجلس 2018 به نمایش درنیاورده اما در واقع دومین نسل استیشن شیک V60 در این رویداد حضور داشته و البته جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری آن هم منتشر شده است.

رقیب ب ام و سری 3 اسپورت واگن قیمت پایه‌ی 38900 دلاری دارد که به این مبلغ باید 995 دلار هزینه‌ی تحویل را هم اضافه کرد. با این مبلغ می‌توان مالک مدل پایه‌ی V60 T5 FWD مومنتوم شد. مدل چهار چرخ محرک V60 T6 AWD مومنتوم هم قیمت پایه‌ی 43400 دلاری دارد. مدل‌های T5 از پیشرانه‌ی 2 لیتری توربوی بنزینی با قدرت 250 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتون متر استفاده می‌کنند.

این پیشرانه نیروی خود را از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو می‌فرستد. مشتریانی که خواهان مدل چهار چرخ محرک هستند باید پیشرانه‌ی T6 را انتخاب کنند که به‌صورت استاندارد با این سیستم همراه است.

این پیشرانه هم از نوع 2 لیتری بنزینی بوده اما از توربوشارژر و سوپرشارژر استفاده کرده و خروجی آن به 316 اسب بخار و گشتاورش هم به 400 نیوتون متر می‌رسد. همان گیربکس 8 سرعته اتوماتیک نیرو را به چهار گوشه خودرو می‌فرستد.

مدل پایه‌ی مومنتوم به‌صورت استاندارد با تجهیزاتی همچون چراغ‌های جلوی LED، مونروف پانورامیک، اینترفس صفحه لمسی عرضه می‌شود. این خودرو همچنین از سیستم‌های کمک‌راننده‌ی استاندارد سود می‌برد که برجسته‌ترین آن‌ها ایمنی شهری است که از برخورد خودرو در تقاطع‌ها با عابران پیاده، دوچرخه‌سواران و حیوانات بزرگ پیشگیری می‌کند.

مدل‌های میانی R-Design قیمت پایه‌ی 43900 دلاری داشته و با تریم مشکی براق اطراف شیشه‌ها، آینه‌های جانبی و جلوپنجره‌ی جلو متمایز می‌شوند. کابین هم شامل صندلی‌های اسپورت با چرم ناپا، فرمان گرم شونده با پدال شیفترها و اهرم تعویض دنده پوشیده از چرم می‌باشد.

نهایتاً به مدل‌های پرچم‌دار اینسکریپشن می‌رسیم که از تریم کروم روشن اطراف پنجره‌ها و جلوپنجره سود می‌برند. داخل کابین هم عناصر چوبی و چرمی به همراه سیستم تهویه مطبوع 4 ناحیه‌ای و… به چشم می‌خورند.

اولین نمونه‌های این استیشن لوکس میان سایز در اوایل سال 2019 وارد بازار آمریکا خواهند شد. این خودرو منحصراً از طریق سفارشی مشتری در دسترس بوده تا به این منظور مشتریان کاملاً بتوانند خودروی خود را شخصی‌سازی کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید