آشنایی با استون مارتین ونکوئیش زاگاتو شوتینگ بریک

  • خودرو
  • پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۰۲
    کد خبر :435828

استون مارتین در ماه اکتبر تأیید کرد خودروی زاگاتو شوتینگ بریک به خانواده‌ی ونکوئیش زاگاتو خواهد پیوست اما فرایند عرضه‌ی آن کمی کند پیش می‌رود. این تصاویر جدید نشان می‌دهند که رونمایی این خودرو نزدیک بوده و برای اولین بار هم می‌توانیم نگاهی به کابین فوق‌العاده‌ی آن بیندازیم.

این تصویر تنها از کابین توسط استون مارتین منتشر شده و نشان می‌دهد که داخل ونکوئیش زاگاتو شوتینگ بریک کاملاً در چرم قهوه‌ای غرق شده است. پشت صندلی‌های جلویی خاص یک خودروی شوتینگ بریک است چراکه بخش اسباب و وسایل دارای عناصر چرم و فیبر کربنی است. همچنین می‌توانیم یک سقف شیشه‌ای بزرگ را هم مشاهده کنیم.

از بیرون چیز زیادی مشاهده نمی‌شود اما این خودروی تولید محدود دارای بدنه‌ای سفیدرنگ و سقفی به رنگ مشکی است.

این برند بریتانیایی قبلاً تأیید کرده بود که همانند مدل‌های ونکوئیش زاگاتو و ونکوئیش ولانت زاگاتو تنها 99 دستگاه از نسخه‌ی شوتینگ بریک ساخته خواهد شد؛ اما نسخه‌ی اسپیدستر نادرترین خودروی این خانواده بوده و تنها 28 دستگاه از آن ساخته خواهد شد.

همانند برادران خود، شوتینگ بریک بر پایه‌ی استون مارتین ونکوئیش S ساخته شده بنابراین از پیشرانه‌ی 12 سیلندر 5.9 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 592 اسب بخار سود می‌برد. استون مارتین هنوز چیزی درباره‌ی زمان رونمایی یا تولید و تحویل این خودرو نگفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید