توییت نفتی ترامپ از میان مجلس عزاداری بوش پدر

    کد خبر :435690

توئیت ترامپ در مورد قیمت نفت، همزمان با تجمع عزاداران در واشنگتن در مراسم خاکسپاری جورج بوش واکنش های بسیاری را به همراه داشت. در این پیام بازهم ترامپ سعی بر مداخله و اظهارنظر در تصمیمات اوپک داشته و به جای همه سخن می گوید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، روز گذشته در حالی که مقامات ارشد آمریکایی در مراسم تدفین بوش پدر حضور یافته و بر جنازه وی ادای احترام می کردند، ترامپ همچنان سرگرم مداخله در تصمیمات اوپک بود. از این رو و‌ی در آخرین تلاش ها برای متقاعد کردن سران اوپک به حفظ تولید در حجم فعلی به دیپلماسی تئاتری خود در میان مجلس یادبود بوش پدر ادامه داد. گفتنی است این اقدام نه چندان جالب ترامپ واکنش مقامات آمریکایی را در پی داشت.

ترامپ در توست خود عنوان کرده است:«امیدواریم اوپک تولید نفت را در سطح کنونی اش حفظ کند، و آن را محدود نکند. جهان نیازی به قیمت بالای نفت ندارد!»

این توئیت عصرگاه روز چهارشنبه همزمان با ورود مقامات به کلیسای ملی واشنگتن در مراسم خاکسپاری رئیس جمهور اسبق، پست شد.

همچنین ترامپ در توئیت قبلی اش ابراز امیدواری کرد که در این مراسم به خانواده بوش ملحق خواهد شد. سپس ادامه داد: «این یک مراسم خاکسپاری نیست، این روز تجلیل از مرد بزرگی است که زندگی طولانی و برجسته ای داشت. دلمان برایش تنگ خواهد شد.»

دقایقی قبل تر، وی با نگارش توئیتی دیگر مبنی بر اینکه چین در حال ارسال سیگنال های بسیار قوی است، در مورد پایان جنگ تجاری با چین ابراز امیدواری کرده بود. او اضافه کرد که: «نمی خواهم ساده لوح به نظر برسم، ولی معتقدم رئیس جمهور شی هر کلمه ای که در ملاقات تاریخی طولانی مدت و خوش بینانه مان ادا کرد، را باور داشت.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید