توسط مجری الکامپ؛

۳ فرصت ارائه ایده برای استارتاپها در الکام استارز ۹۶ در نظر گرفته شد

    کد خبر :43562

سه فرصت ارائه ایده (سخنرانی) برای استارتاپها در سالن الکام استارز بیست‌وسومین نمایشگاه الکامپ در نظر گرفته شده است.

مجری نمایشگاه الکامپ با تکیه بر تجارب پیشین خود، تغییراتی در بخش «الکام استارز 96» به وجود آورده که بر مبنای آن مدلهای ارائه ایده، سخنرانی و نحوه داوری پیرو مطالعات کارشناسی انجام شده به آن اضافه شده است.

سه مدل و فرصت ارائه ایده برای امسال در نظر گرفته شده که هر استارتاپ با توجه به نیاز خود بتواند از آن بهره‌مند شود؛ در مدل اول استارتاپها فرصت ارائه طرح و کسب‌وکار خود را برای داوران و منتورها خواهند داشت.

در این مدل بر روش آموزشی تأکید می‌شود و برای ایجاد آمادگی استارتاپها پیش‌بینی شده است؛ هزینه ثبت‌نام در این روش 50 هزار تومان است.

دومین مدل فرصت ارائه ایده، مشابه تجربه‌ای است که در سال گذشته اجرا شد؛ استارتاپها با پرداخت هزینه 100 هزار تومان می‌توانند در این بخش که به صورت رقابتی برگزار می‌شود، شرکت کنند؛ در نهایت به برندگان جوایزی اهداء خواهد شد.

سومین فرصت ارائه ایده‌ها طبق استانداردهای حرفه‌ای و بین‌المللی تدوین شده است؛ داوران این بخش از میان سرمایه‌گذاران خطرپذیر VC خواهند بود.

استارتاپها می‌توانند با پرداخت 500 هزار تومان فرصت ارائه ایده و طرح خود را به داوران که اینجا همان سرمایه‌گذاران هستند، کسب کنند؛ سرمایه‌گذارانی که در جایگاه داور قرار می‌گیرند متعهد می‌شوند تعدادی از تیمهای برتر را تحت حمایت خود قرار دهند.

این گروه ابتدا باید مدارک خود را ارائه کنند تا توسط تیم داوری الکام استارز مورد ارزیابی قرار گیرد و در صورت تأیید باید مبلغ در نظر گرفته شده را پرداخت کنند.

الکام استارز 96 در سالنهای 8 و 9 نمایشگاه بین‌المللی تهران مستقر خواهد شد.

مجری الکامپ امسال عنوان کرده که بنا به میزان تقاضای استارتاپها دو یا سه فضا برای ارائه سخنرانی آنها در نظر گرفته شده همچنین فضاهایی برای کارگاه‌های آموزشی و workshop نیز پیش‌بینی شده و مانند سال گذشته بخشی به عنوان کافی‌شاپ در سالن الکام استارز مستقر می‌شود تا استارتاپها و سرمایه‌گذاران احتمالی فضایی برای مذاکره و تبادل نظر در اختیار داشته باشند.

بیست‌وسومین نمایشگاه الکامپ در تاریخ 30 تیر تا دوم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید