سایپا از سومین شکست متوالی گریخت

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ۱۸:۴۱
    کد خبر :435482

تیم والیبال سایپا تهران در خانه به سختی از شکست مقابل شهرداری تبریز گریخت.

به گزارش مهر در دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر والیبال، خانه والیبال تهران امروز میزبان دو تیم سایپا و شهرداری تبریز بود. سایپای تهران که در دو هفته گذشته رقابت ها مقابل تیم های پیام مشهد و شهرداری ورامین نتیجه را واگذار کرده بود موفق شد در یک بازی سخت، تیم شهرداری تبریز را ۳ بر یک شکست دهد.

تبریزی ها که با کسب ۳ پیروزی در رده دهم جدول رده بندی قرار داشتند امروز مقابل سایپای تهران قرار گرفتند و در حالی که ست نخست بازی را با نتیجه نزدیک به ۲۸ بر ۲۶ واگذار کرده بودند در ست دوم موفق شدند ۲۲ بر ۲۵ پیروز شوند تا نتیجه ست شماری برابر شود اما در ادامه، سایپا که نمی خواست در خانه طعم سومین شکست متوالی را بچشد موفق شد پیروز میدان شود. با این پیروزی، سایپا به پنجمین برد خود در رقابت های لیگ برتر والیبال رسید.

سایپای تهران با هدایت پیمان اکبری و ترکیب مجتبی شعبان، مهرداد بابایی، علی شفیعی، رحمان داوودی، امیرمحمد فلاحت خواه، رضا قرا و رضا حضرت پور بازی را آغاز کرد و در مقابل نیز تیم شهرداری تبریز با هدایت عادل بناکار و با ترکیب مصطفی شریفات، امیرحسینی، کیاوش حیدری، میربابک موسوی، مجتبی قلی زاده، توحید صمدی و ناصر رحیمی مقابل سایپا قرار گرفتند.

نتایج ست شماری:

ست نخست: ۲۸ بر ۲۶ به سود سایپا
ست دوم: ۲۵بر ۲۲ به سود شهرداری تبریز
ست سوم: ۲۵ بر ۱۷ به سود سایپا
​ست چهارم: ۳۳ بر ۳۱ به سود سایپا

* حواشی: در دیدار دو تیم سایپای تهران و شهرداری تبریز باز هم خبری از ویدئوچک نبود و هر دو تیم نیز بارها نسبت به رای داور اعتراض داشتند و در نهایت نیز در ست سوم رضا حضرت پور از تیم سایپا از داور کارت زرد و تیم شهرداری تبریز نیز کارت قرمز دریافت کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید