گرامیداشت رئیس جمهور پیشین ایالات متحده به سبک غول فناوری

    کد خبر :435447

مرورگر گوگل به مناسب گرامیداشت رئیس جمهور تازه درگذشته ایالات متحده لوگوی خو د را به حالت تیره دراورد . این در حالیست که در اغلب موارد مرورگر گوگل رنگارنگ است.

به گزارش انتخاب، جرج بوش پدر، تقریبا یک هفته پیش درگذشته است، اما به نظر میرسد گوگل عزاداری ملی وی را فراموش نکرده و برای او مراسمی خاص ترتیب داده است.

بر این اساس، گوگل، لوگوی خود را به افتخار جرج بوش، رئیس جمهور 94 ساله و درگذشته خود تغییر داده است. این بار برخلاف همیشه خبری از لوگوهای رنگارنگ گوگل نیست و با یک لوگوی غم انگیز و خاکستری متوجه ماجرا درگذشت این رئیس جمهور سرشناس می شویم.

بوش، که در روز چهارشنبه در سن 94 سالگی جان خود را از دست داد، در 18 سالگی در نیروی دریایی ایالات متحده به عنوان جوانترین خلبان جنگنده در جنگ جهانی دوم خدمت کرده است. او 58 ماموریت رزمی را انجام داد، از جمله یکی که نزدیک بود منجر به مرگ وی شود.

او به عنوان معاون رئیس جمهور برای رونالد ریگان خدمت کرده و سوابق سفیر سازمان ملل متحده و مدیر سیا بودن را نیز در کارنامه خود دارد.

با این حال، زمان حضور او در کاخ سفید طولانی نبود و برای کاندیداتوری دوم خود از بیل کلینتون شکست خورد. مراسم تشییع جنازه دولتی برای بوش در کلیسای جامع ملی واشنگتن برگزار می شود و فعالیتهای رسمی به مناسبت روزتشییع او و به احترامش متوقف خواهد شد. این مراسم در ساعت 10 صبح یکشنبه در کلیسای جامع ملی واشنگتن،آغاز می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید