موضع‌گیری بهاره رهنما در برابر مجری من و تو

    کد خبر :435417

پس از پستی که در فضای مجازی درباره بهاره رهنما و اتهام کشف حجاب او منتشر شد، این بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر به این مسئله واکنش نشان داد.

بهاره رهنما از شخصی که در اینستاگرام صفحه‌ای با نام مستعار دارد و به او توهین‌های زیادی کرده شکایت کرد.

این بازیگر در پست اینستاگرامی‌اش علاوه بر شرح ماوقع و توضیح روند شکایتش، نسبت به یکی از مجریان شبکه من و تو نیز موضع گیری کرده است.

رهنما نوشته است: «لطفا به تشویش بیهوده اذهان عمومی دامن نزنید! و تفاوت توهین و افترا را با شوخی و طنز بدانیم! چندی پیش شخصی با نام مستعار”میلان مندی” توهین‌هایی بسیار سنگینی کرد خطاب به من و خانواده‌ام که به پیوست عکس‌ها میبینید که شوخی نیست خصوصا اگر خودتان را جای من بگذارید!

در پی شکایت قضایی از این شخص که ادعا میکرد خارج از کشور است و قبلا هم به اشخاص مشهور دیگری توهین‌هایی کرده بود توسط وکیلم اقای مجید نیکویی و تیم حقوقی‌مان موضوع بررسی و با همکاری پلیس فتا مشخصات اصلی این شخص فاش شد، در مرحله دادسرا ایشان که ادعا میکرد هرگز پایش به قانون و عذرخواهی باز نمیشود توسط وکیلشان به سراغ پدر، همسر و وکیلم رفته و با واسطه قرار دادن حال بد مادرشان از ما رضایت گرفتند و تعهد محضری به عدم مزاحمت مجدد دادند، و اصرار داشتند که اسم و فامیل واقعیشان فاش نشود!

امروز خانم مجری شبکه من و تو که اتفاقا همیشه در مورد فعالیت‌های زنان و کودکان از بنده کلی تعریف و تمجید میفرمودند بنده رو منتسب به جریاناتی دانستند و به ناحق سعی در تشویش اذهان عمومی داشته‌اند، جالب است که همین اقای مثلا میلان مندی مرتب خودش را مربوط و در جریان ارتباط با رسانه‌های خارجی معرفی کرده و حتی در پلیس فتا در این مورد توضیحاتی داده، امروز بعد از عذر خواهی در صفحه‌شون و تعهد کتبی محضری ظاهرا دیدن بهترین راه کمک گرفتن از دوستان مرتبط خارج از کشورشونه برای ادامه جنگ بی ثمرشون با سلبریتی‌ها!

قضاوت رو بخودتون میسپرم و چنان همیشه با شما شفاف هستم. پی نوشت: اینکه چرا و چطور من دو سه بار تونستم برای هتاکان اینترنتی حکمی بگیرم که به عذرخواهی بیفتند اصلا عجیب نیست چون من دفتر حقوقی دارم و با توجه به تحصیلاتم در این رشته خود و همکارانم به دقت با این جور اسید پاشی‌های اینترنتی برخورد میکنیم، مردم عادی هم اگر بدانند و پیگیر باشند بهمین راحتی میتوانند شکایت کنند و از چنین برخورد هایی در فضای اینترنت بکاهند و کاش اینطور باشد.

خلاصه اینکه خصوصا برای پرونده هایی از این نوع برای مردم عزیز و نیز مشاهیر و چهره‌ها در خدمتیم خصوصا اگر پای این نوع هتاکی‌های ناموسی در میان باشد! به امید اینکه با این پیگیری‌ها از بار این خشونت مجازی اما واقعی بکاهیم! ….»

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید