حریفان ایران در مسابقات جهانی تنیس روی میز جوانان مشخص شدند

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۴۰
    کد خبر :435211

بر اساس قرعه‎کشی انجام شده برای مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جوانان جهان در بخش انفرادی و دوبل، از فردا نمایندگان کشورمان به مصاف حریفانشان می‎روند.

به گزارش مهر، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جوانان جهان که با برگزاری دیدارهای تیمی در بندیگو استرالیا آغاز شده است، از فردا با برگزاری رقابت های انفرادی و دوبل پیگیری می شود.

رقابت های مرحله مقدماتی بخش انفرادی در ۱۶ گروه ۴ و ۳ نفره برگزار می شود. در پایان این مرحله نفرات برتر هر گروه به جدول ۳۲ نفره صعود می کنند تا در کنار ۱۶ سید مسابقات به صورت حذفی رقابت هایشان را دنبال کنند.

هر چهار پینگ پنگ باز ایران که ترکیب تیم جوانان را تشکیل می دهند و با این تیم عنوان هفتم رده بندی تیمی مسابقات را کسب کردند، در بخش انفرادی شرکت خواهند داشت. بر اساس قرعه کشی انجام شده امین احمدیان در این مرحله به مصاف نمایندگان لهستان و هنگ کنگ می رود. آریا امیری با حریفانی از تایلند، پرتغال و برزیل دیدار می کند. امیررضا عباسی با پینگ پنگ بازانی از آلمان، استرالیا و سنگاپور رقابت خواهد داشت و نمایندگان روسیه، آرژانتین و آمریکا هم حریفان حمید شمس هستند.

دیدارهای بخش دوبل مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جوانان جهان نیز از شنبه آغاز می شود. در این بخش از مسابقات تیم دوبل امین احمدیان و امیررضا عباسی با دو تیم دو نفره آرژانتین دیدار می کند. ترکیب آریا امیری و حمید شمس هم به مصاف تیم دوبل ژاپن می رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید